Elak hosta?
_0706 Junibarn
  1. Katla
    #1

    Elak hosta?

    Vår bebbe har sen en dryg vecka tillbaka en elak hosta. Speciellt tidigt på morgonen hostar han otroligt mycket, ibland tom så att det kommer upp lite mat i munnen. 5-åringen hostar oxå en del och jag har tokhostat i tre veckor. Någon annan som upplevt eller hört om detta? Jag har läst på om kikhosta men tror inte att det är det.
  2. 1
    Elak hosta? Vår bebbe har sen en dryg vecka tillbaka en elak hosta. Speciellt tidigt på morgonen hostar han otroligt mycket, ibland tom så att det kommer upp lite mat i munnen. 5-åringen hostar oxå en del och jag har tokhostat i tre veckor. Någon annan som upplevt eller hört om detta? Jag har läst på om kikhosta men tror inte att det är det.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Kanske är det något skit som går? Fråga på förskolan, de brukar veta vad det är som gäller i sjuklighetsväg bland barnen för tillfället. Krya på er!!
  4. 2
    Kanske är det något skit som går? Fråga på förskolan, de brukar veta vad det är som gäller i sjuklighetsväg bland barnen för tillfället. Krya på er!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Vi har fått ngn virus som sitter på halsen. Vi har rethosta och segt slem.. Tyvärr sitter det i och vill inte gå över.. Gustaf vaknar på mornarna och hostar också.. ska åka till apoteket nu och se om de har ngt jag kan ge.. typ Bromhexin. Hoppas det går över snart både hos er och oss!
  6. 3
    Vi har fått ngn virus som sitter på halsen. Vi har rethosta och segt slem.. Tyvärr sitter det i och vill inte gå över.. Gustaf vaknar på mornarna och hostar också.. ska åka till apoteket nu och se om de har ngt jag kan ge.. typ Bromhexin. Hoppas det går över snart både hos er och oss!

Liknande trådar

  1. Elak mamma, elak syster, gravid
    By dettaejag in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-12, 10:16
  2. Är jag elak???
    By Minimumsa in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-09, 21:08
  3. ELAK!
    By A med nr 4 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 21:42
  4. e man elak
    By Isabella o Alva in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 15:18
  5. Var jag elak?
    By MsK in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar