Äntligen sommarlov !
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Äntligen sommarlov !

    Så har årets sommarlov inletts med en kanonfin dag, solig och varm.
    Finklädda flickor och pojkar vimlade det av överallt på skolan, alla lite lagomt fnissiga och uppspelta över föräldrars + syskons närvaro.

    Tjejerna mina firade sommarlovets första dag med årets första bad i ett iskallt älvvatten.
    Bian
  2. 1
    Äntligen sommarlov ! Så har årets sommarlov inletts med en kanonfin dag, solig och varm.
    Finklädda flickor och pojkar vimlade det av överallt på skolan, alla lite lagomt fnissiga och uppspelta över föräldrars + syskons närvaro.

    Tjejerna mina firade sommarlovets första dag med årets första bad i ett iskallt älvvatten.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Här går dom sista dagen först på onsdag 11 juni. Men hon har varit ledig idag som kompensation för att hon medverkade vid skolans öppna hus för ett par veckor sedan.
  4. 2
    Här går dom sista dagen först på onsdag 11 juni. Men hon har varit ledig idag som kompensation för att hon medverkade vid skolans öppna hus för ett par veckor sedan.
  5. Medlem sedan
    Jan 1998
    #3
    97-an har också sommalov och till hans stora glädje får han behålla sin magister även nästa höst. De har varit 29 elever iår men nu ska klassen delas och de ska bli 16. Vilken skillnad! Fantastiskt att vissa lärare fixar att få lugn och ro trots 29 barn!
    Ha ett bra sommarlov alla 97-or med föräldrar!
  6. 3
    97-an har också sommalov och till hans stora glädje får han behålla sin magister även nästa höst. De har varit 29 elever iår men nu ska klassen delas och de ska bli 16. Vilken skillnad! Fantastiskt att vissa lärare fixar att få lugn och ro trots 29 barn!
    Ha ett bra sommarlov alla 97-or med föräldrar!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Låter härligt! Får mig att tänka på min egen barndoms skolavslutningar... Här i Frankrike finns ingen tradition alls över skolslutet. Sista dagen är som vilken dag som helst, en del barn ger en present till sin fröken, det är allt Dessutom har vi hela 4 veckor kvar till lovet så här är är det inte ett dugg slut!
  8. 4
    Låter härligt! Får mig att tänka på min egen barndoms skolavslutningar... Här i Frankrike finns ingen tradition alls över skolslutet. Sista dagen är som vilken dag som helst, en del barn ger en present till sin fröken, det är allt Dessutom har vi hela 4 veckor kvar till lovet så här är är det inte ett dugg slut!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Hade ni så tidigt? Här började den igår och vattnet är varmare än luften nu*s*
  10. 5
    Hade ni så tidigt? Här började den igår och vattnet är varmare än luften nu*s*

Liknande trådar

  1. Äntligen sommarlov!!!!
    By Sannan in forum Dyslexi & dyskalkyli
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-23, 19:14
  2. Äntligen sommarlov!
    By Naturelle in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-17, 07:02
  3. Äntligen sommarlov
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 09:40
  4. Äntligen sommarlov!
    By Kicki82 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 23:04
  5. Äntligen sommarlov!
    By kajsa m O-04 & W-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar