Heeeej
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Heeeej

    Nu har jag precis kommit hem från mina svärisar i spanien. Men oj vad jag saknat er!!!
    Ska läsa ikapp om allt ni haft för er de här veckorna.
    Såg nåt om ettårs kalas... Spännande! Och några av våra små som ytagit de första stegen.... COOOOOLT

    När vi var i Spanien så lärde sig Milton att krypa klappa händerna och fick sin två första tänder-....
    Känns som att han ligger liiiite efter

    Olivia har läsrt sig simma utan puffar så nu börjar ett helt nytt sommar liv!

    Ah jag ska sticka iväg och jobba nu men jg ville bara kika in och säga hej!!!!


    Stora kramar och blöta pussar..
    Mariah med Olivia 040214 och Milton 070828
    http://b1.lilypie.com/suvgp1.png
  2. 1
    Heeeej Nu har jag precis kommit hem från mina svärisar i spanien. Men oj vad jag saknat er!!!
    Ska läsa ikapp om allt ni haft för er de här veckorna.
    Såg nåt om ettårs kalas... Spännande! Och några av våra små som ytagit de första stegen.... COOOOOLT

    När vi var i Spanien så lärde sig Milton att krypa klappa händerna och fick sin två första tänder-....
    Känns som att han ligger liiiite efter

    Olivia har läsrt sig simma utan puffar så nu börjar ett helt nytt sommar liv!

    Ah jag ska sticka iväg och jobba nu men jg ville bara kika in och säga hej!!!!


    Stora kramar och blöta pussar..
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Låter härligt- Spanien resan och Miltons framsteg! Då kan jag trösta dig att Ines ligger liiite efter alla andra, då hon inte kryper än!!Men jag tror att det är på G.
    Underbart när barnen lär sig simma!!Hoppas ni får en skön sommar m mycket simmning!
    Ha det bra på jobbet!:-D
  4. 2
    Låter härligt- Spanien resan och Miltons framsteg! Då kan jag trösta dig att Ines ligger liiite efter alla andra, då hon inte kryper än!!Men jag tror att det är på G.
    Underbart när barnen lär sig simma!!Hoppas ni får en skön sommar m mycket simmning!
    Ha det bra på jobbet!:-D
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Välkommem hem!!! Låter faktiskt som ni haft en händelserik semester! Gå Milton, vad mycket som har hänt på en så kort tid Vad duktigt av Olivia att redan lära sig simma! Eden har också precis lärt sig och hon är ju lite äldre

    Pussåkra
  6. 3
    Välkommem hem!!! Låter faktiskt som ni haft en händelserik semester! Gå Milton, vad mycket som har hänt på en så kort tid Vad duktigt av Olivia att redan lära sig simma! Eden har också precis lärt sig och hon är ju lite äldre

    Pussåkra
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Heeej!!! Kul att du är tillbaka! Kramar och pussar tillbaka...
  8. 4
    Heeej!!! Kul att du är tillbaka! Kramar och pussar tillbaka...
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, har saknat dig!!! Det går ju framåt för dina kids nu vill vi se Olivia simma här i poolen, när kommer ni???

    Puss å kram
    Mamma till 4 underbara barn födda 970428, 990219, 070815, 100917. Bor i Stockholm.
  10. 5
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, har saknat dig!!! Det går ju framåt för dina kids nu vill vi se Olivia simma här i poolen, när kommer ni???

    Puss å kram
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Hejsan! Roligt att se dig igen.. härligt med resa till Spanien.. Oj, vad mycket Milton har lärt sig på en gång.. duktig kille..

    Kram!
  12. 6
    Hejsan! Roligt att se dig igen.. härligt med resa till Spanien.. Oj, vad mycket Milton har lärt sig på en gång.. duktig kille..

    Kram!

Liknande trådar

  1. Heeeej!
    By Karin Lovisa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-17, 22:19
  2. Heeeej!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-15, 09:42
  3. Heeeej !!
    By Bullterrier Mia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 13:09
  4. Heeeej!
    By maria_72 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 22:33
  5. Heeeej...
    By LizardKing in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 21:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar