Mina grabbar gör kullerbyttor
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Mina grabbar gör kullerbyttor

    Jag bad äldsta sonen att passa småkillarna en liten stund medans jag gjorde annat och när jag sedan gick för att titta till dem så sitter äldsta grabben på golvet och småkillarna kryper omkring. Theo säger att han ska visa något och så tar han upp Isac i knäet och självmant böjer sig Isac frammåt och så "puttar" Theo till så att det blir en kullerbytta Samma sak gjorde han sedan med de andra tre och till slut låg alla fyra på golvet och skrattade..
    Det var faktiskt något av det roligaste jag har sett på länge eftersom att pojkarna har varit lite sjuka ett tag och därmed inte riktigt varit sig själva
  2. 1
    Mina grabbar gör kullerbyttor Jag bad äldsta sonen att passa småkillarna en liten stund medans jag gjorde annat och när jag sedan gick för att titta till dem så sitter äldsta grabben på golvet och småkillarna kryper omkring. Theo säger att han ska visa något och så tar han upp Isac i knäet och självmant böjer sig Isac frammåt och så "puttar" Theo till så att det blir en kullerbytta Samma sak gjorde han sedan med de andra tre och till slut låg alla fyra på golvet och skrattade..
    Det var faktiskt något av det roligaste jag har sett på länge eftersom att pojkarna har varit lite sjuka ett tag och därmed inte riktigt varit sig själva
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    wow!

    blivande gymnaster månne?

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  4. 2
    wow! blivande gymnaster månne?
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    åhhh vad härligt :-) vilken underbar storebror som busar med alla fyra och vilket gulligt minne!
  6. 3
    åhhh vad härligt :-) vilken underbar storebror som busar med alla fyra och vilket gulligt minne!

Liknande trådar

  1. Nu är mina grabbar ute o kör
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 14:28
  2. Vad vi jobbar bra ihop mina grabbar å ja
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-02, 14:55
  3. Har ni sett mina grabbar...
    By keas in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 21:54
  4. Mina grabbar är bara föööör
    By Åsa in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 20:47
  5. Mina grabbar har....
    By Lena & Anton in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 21:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar