En fråga som inte alls hör hemma här
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    En fråga som inte alls hör hemma här

    men frågar ändå.. Kan ju få massor med förslag... Min bror tar studenten till helgen, vad ska vi köpa??? Vill ha pengar som han han spendera utomlands, men känns lite tråkigt. Vill ju köpa nåt som han kan ha kvar som minne.. Tacksam för alla svar!!

    Hoppas ni har det bra i vämen med era magar och små bebisar!!
  2. 1
    En fråga som inte alls hör hemma här men frågar ändå.. Kan ju få massor med förslag... Min bror tar studenten till helgen, vad ska vi köpa??? Vill ha pengar som han han spendera utomlands, men känns lite tråkigt. Vill ju köpa nåt som han kan ha kvar som minne.. Tacksam för alla svar!!

    Hoppas ni har det bra i vämen med era magar och små bebisar!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Jag vet inte om han har eller ska flytta hem i från snart? I sånt fall är alla saker man kan ha där hemma bra att ha! Jag fick massvis av fina koppar, tallrikar, glas, serviser mm när jag tog studenten. så det var jätte skönt sen när jag flyttade att jag inte behövede handla allt. ekonomin är väl inte den bästa just den tiden, så det skulle jag rekomendera!
  4. 2
    Jag vet inte om han har eller ska flytta hem i från snart? I sånt fall är alla saker man kan ha där hemma bra att ha! Jag fick massvis av fina koppar, tallrikar, glas, serviser mm när jag tog studenten. så det var jätte skönt sen när jag flyttade att jag inte behövede handla allt. ekonomin är väl inte den bästa just den tiden, så det skulle jag rekomendera!
  5. Anonym
    #3
    Hej, när mina kamraters stora söner tagit studenten har jag köpt fina kokböcker och även skrivit in några av mina snabbrecept på de blanka sidorna tillsammans med alla lyckönskningar
  6. 3
    Hej, när mina kamraters stora söner tagit studenten har jag köpt fina kokböcker och även skrivit in några av mina snabbrecept på de blanka sidorna tillsammans med alla lyckönskningar

Liknande trådar

  1. Vet inte vart jag hör hemma alls...
    By Cesse m.4 in forum Övriga funktionshinder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-10, 18:00
  2. Just nu mår jag inte alls bra
    By lisamea in forum _0507 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 18:27
  3. En fråga som inte hör hemma hä
    By jonzon in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 19:28
  4. tindragull, en fråga som inte alls
    By sandra_78 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 16:12
  5. Mår inte alls bra
    By Bra tillvaro? in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar