Hela natten i sin säng!
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    Hela natten i sin säng!

    Hugo sov hela natten i sin säng igår. Och Lova med. Vi som brukar ha två barn i sängen från typ 23.00 och framåt. Min kropp är i chock, sova ostört under flera timmar! I natt var det som vanligt igen men ändå. Jag ser att det finns ett hopp om bättre sömn framöver. Och visst saknade vi dem...särskilt jag som gick med två enorma bröst dagen efter, Hugo brukar amma en hel del på natten.
  2. 1
    Hela natten i sin säng! Hugo sov hela natten i sin säng igår. Och Lova med. Vi som brukar ha två barn i sängen från typ 23.00 och framåt. Min kropp är i chock, sova ostört under flera timmar! I natt var det som vanligt igen men ändå. Jag ser att det finns ett hopp om bättre sömn framöver. Och visst saknade vi dem...särskilt jag som gick med två enorma bröst dagen efter, Hugo brukar amma en hel del på natten.
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Heja heja!! Vilka snälla barn ni har som kom överens om att sova bra samma natt! Som du skriver, har det hänt en gång så vet man att det finns hopp om att någongång återigen få sova en hel natt och vakna utvilad utan att armar och ben krampar efter en natt hoptryckt i en överbefolkad säng ...undra bara när...
  4. 2
    Heja heja!! Vilka snälla barn ni har som kom överens om att sova bra samma natt! Som du skriver, har det hänt en gång så vet man att det finns hopp om att någongång återigen få sova en hel natt och vakna utvilad utan att armar och ben krampar efter en natt hoptryckt i en överbefolkad säng ...undra bara när...

Liknande trådar

  1. HELA NATTEN i egen säng!
    By Mammahaj in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-29, 15:07
  2. Sova i egen säng. HELA natten.
    By Maria i fabriken in forum Stora barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-11, 17:54
  3. Första natten i ny säng.
    By Landsbyggsmamman in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 16:29
  4. Första natten i sin säng...
    By Jesica in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 11:11
  5. Första natten i ny säng
    By -MOE- in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 15:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar