UPPROP
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    UPPROP

    Vilka kommer på Fredag.. Hagaparken...dvs om det inte spöregnar dååå..

    Vi kommer iaf!
    ♥Par i prinsessor♥
  2. 1
    UPPROP Vilka kommer på Fredag.. Hagaparken...dvs om det inte spöregnar dååå..

    Vi kommer iaf!
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    jag gör ett litet gästinhopp för en liten plåtning
    Vilken tid är det som gäller?
  4. 2
    jag gör ett litet gästinhopp för en liten plåtning
    Vilken tid är det som gäller?
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3
    Ja, vi kommer!
  6. 3
    Ja, vi kommer!
  7. Medlem sedan
    Aug 2001
    #4

    Vi kommer!

    Gärna tidigt på förmiddan på vår del!
    Och självklart tumhållning för fint väder...
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  8. 4
    Vi kommer! Gärna tidigt på förmiddan på vår del!
    Och självklart tumhållning för fint väder...
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5
    Vi som har en bit att åka kommer gärna runt 10-tiden, om det passar er andra?
    Vid tangenterna...
    /Nadja, mamma till S-06, T-04, S-01 & B-91
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~
    Min blogg: http://busmammans.blogg.se/
  10. 5
    Vi som har en bit att åka kommer gärna runt 10-tiden, om det passar er andra?
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6

    Hoppar av, blir för tidigt...

    Hade varit jättekul att ses, men eftersom det blir så himla tidigt så måste vi hoppa av.

    Vi har ingen bil på fredag och tänkte åka kommunalt. Men det tar 1½ timme, nästan 2 inkl lite promenader. Mimmi sover till halv nio i vanliga fall, så jag måste väcka henne senast sju. Känns inte så lockande att släpa runt med en kinkig tjej på buss, buss, t-bana och sen buss igen i nästan två timmar... Och själv är jag inte så sugen på att gå upp kl 6 när jag är ledig...

    Hade det varit lite senare, vid lunchtid eller så, då hade vi kommit som planerat. Men ni får ha så himla mysigt så ses vi en annan gång! Kram!
  12. 6
    Hoppar av, blir för tidigt... Hade varit jättekul att ses, men eftersom det blir så himla tidigt så måste vi hoppa av.

    Vi har ingen bil på fredag och tänkte åka kommunalt. Men det tar 1½ timme, nästan 2 inkl lite promenader. Mimmi sover till halv nio i vanliga fall, så jag måste väcka henne senast sju. Känns inte så lockande att släpa runt med en kinkig tjej på buss, buss, t-bana och sen buss igen i nästan två timmar... Och själv är jag inte så sugen på att gå upp kl 6 när jag är ledig...

    Hade det varit lite senare, vid lunchtid eller så, då hade vi kommit som planerat. Men ni får ha så himla mysigt så ses vi en annan gång! Kram!
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7
    Neeej! Det vore ju synd. Då kan jag oxå tänka mig att komma senare... och det är verkligen ingen uppoffring, för här hade det blivit tajt ändå, eftersom mina tjejer oxå är morgontrötta.
  14. 7
    Neeej! Det vore ju synd. Då kan jag oxå tänka mig att komma senare... och det är verkligen ingen uppoffring, för här hade det blivit tajt ändå, eftersom mina tjejer oxå är morgontrötta.
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8
    Lunchtid? Är det runt 11-11.30 för er? Det skulle passa oss iaf!
  16. 8
    Lunchtid? Är det runt 11-11.30 för er? Det skulle passa oss iaf!
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9
    Vi kan hyra en bil annars Fast då behöver vi verkligen bestämma innan att det blir nåt, och just nu verkar det ju som att det kan bli regn på fredag... Vi kan väl kolla i morgon hur det ser ut, vilka som kan, vilka tider som folk vill ses och hur vädret verkar bli. Ska vi ses hemma hos nån annars, om vädret inte är så picknick-vänligt..?
  18. 9
    Vi kan hyra en bil annars Fast då behöver vi verkligen bestämma innan att det blir nåt, och just nu verkar det ju som att det kan bli regn på fredag... Vi kan väl kolla i morgon hur det ser ut, vilka som kan, vilka tider som folk vill ses och hur vädret verkar bli. Ska vi ses hemma hos nån annars, om vädret inte är så picknick-vänligt..?
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10

    Är det nu på Fredag?

    Jag trodde ni bestämde den 23. Jag kanske kan komma, men jag måste då ta med Emil, min älsta för han har ramlat från en koja o stukat foten rejält. Ska ni alla ta med dom små? Isåfall tar jag nog med mig sissa åxå, men jag tror faktiskt att det ska regna på fredag.


    Kram Linnie
    Mamma till Emil-00, Robin-02 och Lovisa-06
  20. 10
    Är det nu på Fredag? Jag trodde ni bestämde den 23. Jag kanske kan komma, men jag måste då ta med Emil, min älsta för han har ramlat från en koja o stukat foten rejält. Ska ni alla ta med dom små? Isåfall tar jag nog med mig sissa åxå, men jag tror faktiskt att det ska regna på fredag.


    Kram Linnie
  21. Medlem sedan
    Aug 2001
    #11

    Jag kan också ändra tid

    Tidigt på fm vore skönast för oss men om det innebär att du inte kommer så kan vi också skjuta på tiden.

    Lyckos dig som har en unge som sover så länge på mornarna!
    Edvin är fortfarande lika morgonpigg så vi går upp mellan 05.30 och 06.15 ungefär...
    Men vi har liksom vant oss :-)
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  22. 11
    Jag kan också ändra tid Tidigt på fm vore skönast för oss men om det innebär att du inte kommer så kan vi också skjuta på tiden.

    Lyckos dig som har en unge som sover så länge på mornarna!
    Edvin är fortfarande lika morgonpigg så vi går upp mellan 05.30 och 06.15 ungefär...
    Men vi har liksom vant oss :-)
  23. Medlem sedan
    Sep 2000
    #12
    Jaaa, va roligt! Och då blir min stora tjej glad om det kommer fler i hennes ålder.

    Det vore ju synd om det regnar... frågan är var vi tar vägen då? Jag håller mig gärna norr om stan för jag ska hämta grejer i Sollentuna i anslutning till vår träff...
  24. 12
    Jaaa, va roligt! Och då blir min stora tjej glad om det kommer fler i hennes ålder.

    Det vore ju synd om det regnar... frågan är var vi tar vägen då? Jag håller mig gärna norr om stan för jag ska hämta grejer i Sollentuna i anslutning till vår träff...
  25. Medlem sedan
    Aug 2005
    #13
    Känner inte till mig så bra norr om stan, men det vore ju kul om det inte blev helt inställt även om det regnar. Jag tänkte ju hyra bil i så fall, men det känns ju lite onödigt om det blir inställt... Vi kan väl kolla senare idag hur det ser ut med vädret, så bestämmer jag sen om jag hyr en bil eller inte.
  26. 13
    Känner inte till mig så bra norr om stan, men det vore ju kul om det inte blev helt inställt även om det regnar. Jag tänkte ju hyra bil i så fall, men det känns ju lite onödigt om det blir inställt... Vi kan väl kolla senare idag hur det ser ut med vädret, så bestämmer jag sen om jag hyr en bil eller inte.

Liknande trådar

  1. Hej-upprop!
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 15:42
  2. Upprop!
    By Annita in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 12:15
  3. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  4. UPPROP
    By nettan in forum Singelmingel
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar