Måste fråga
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Måste fråga

    Ida somnar ju alltid väldigt tidigt, vid 18, för natten. Då blir det ju så att hon vaknar kl 5 på morgonen. Nu har vi lyckats hålla henne vaken till 19-19.30 en tid men hon vaknar ändå kl 5. Är det så att vi är dömda att alltid behöva gå upp tidigt eller tror ni att det vänder?
    För oss är det lyx att se en sexa på väckarklockan istället för den där hemska femman..

    Det har hänt några få gånger.
    www.heidippi.blogg.se

    Heidi.P
    med Ida född 070607
    och Ville född 090504
  2. 1
    Måste fråga Ida somnar ju alltid väldigt tidigt, vid 18, för natten. Då blir det ju så att hon vaknar kl 5 på morgonen. Nu har vi lyckats hålla henne vaken till 19-19.30 en tid men hon vaknar ändå kl 5. Är det så att vi är dömda att alltid behöva gå upp tidigt eller tror ni att det vänder?
    För oss är det lyx att se en sexa på väckarklockan istället för den där hemska femman..

    Det har hänt några få gånger.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Inget upplyftande svar...

    men såhär är det hos oss. De som har vaknat tidigt på morgonen storebror och Felix, vaknar tidigt runt sex men ibland tidigare. Storasystern som aldrig har vaknat riktigt så tidigt sover oftast längre än de andra. Hon kan även sova väldigt länge om hon får vara uppe längre på kvällen men det funkar inte alls på de andra två. Jag tror att de flesta barn runt ett år kan ha en tendens att vakna lite för tidigt men sen känns det som att det iaf kan bli lite bättre, annars får man väl vänta tills de är tonåringar

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  4. 2
    Inget upplyftande svar... men såhär är det hos oss. De som har vaknat tidigt på morgonen storebror och Felix, vaknar tidigt runt sex men ibland tidigare. Storasystern som aldrig har vaknat riktigt så tidigt sover oftast längre än de andra. Hon kan även sova väldigt länge om hon får vara uppe längre på kvällen men det funkar inte alls på de andra två. Jag tror att de flesta barn runt ett år kan ha en tendens att vakna lite för tidigt men sen känns det som att det iaf kan bli lite bättre, annars får man väl vänta tills de är tonåringar

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Vänta tills de är tonåringar va?! Jo, det lät ju kul.
    Vi får sova i skift verkar det som. Varannan morgon går jag upp och varannan min sambo. När han jobbar kväll vill säga. När han jobbar förmiddag blir det ju jag som måste upp klockan 5 varje morgon. GRRRR!!!!
  6. 3
    Vänta tills de är tonåringar va?! Jo, det lät ju kul.
    Vi får sova i skift verkar det som. Varannan morgon går jag upp och varannan min sambo. När han jobbar kväll vill säga. När han jobbar förmiddag blir det ju jag som måste upp klockan 5 varje morgon. GRRRR!!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4
    Inte heller nått upplyftande svar. Astrid lägger sig vig 19 och vaknar oftast innan 6. Idag var det en hemsk 4 på klockan. Hon är den raka motsatsen mot storebror som aldrig haft problem med att sova, hon är känslig vår lilla prinsessa ...
  8. 4
    Inte heller nått upplyftande svar. Astrid lägger sig vig 19 och vaknar oftast innan 6. Idag var det en hemsk 4 på klockan. Hon är den raka motsatsen mot storebror som aldrig haft problem med att sova, hon är känslig vår lilla prinsessa ...

Liknande trådar

  1. Måste bara fråga en liten fråga :)
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 06:33
  2. Måste fråga utifrån en fråga
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 14:50
  3. Måste fråga!!!
    By Smygis m.2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 17:17
  4. måste fråga en dum fråga eller nåt
    By MYZOXE! in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 23:27
  5. Dum fråga kanske men måste fråga..
    By Måste få veta in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 12:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar