barnvagnsbio gbg
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    barnvagnsbio gbg

    hej
    imorgon 12e så är det bio igen...jag och några från magplasket tänkte preliminärt mötas up på dahls i arkaden kl 10...alla som vill får jättegärna hänga på!
  2. 1
    barnvagnsbio gbg hej
    imorgon 12e så är det bio igen...jag och några från magplasket tänkte preliminärt mötas up på dahls i arkaden kl 10...alla som vill får jättegärna hänga på!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    jag kanske kommer...

    om ni sitter där en stund kanske jag & Axel dyker upp! Ska gå på rea först och kika lite efter kläder till barnen (Polarn & Pyrets sommarrea startar i morgon) så efter det kanske jag kommer förbi...
    Fast tyvärr hinner jag inte med barnvagnsbion, måste hämta stora tjejerna på dagis 14.00 så det blir lite tajt..
  4. 2
    jag kanske kommer... om ni sitter där en stund kanske jag & Axel dyker upp! Ska gå på rea först och kika lite efter kläder till barnen (Polarn & Pyrets sommarrea startar i morgon) så efter det kanske jag kommer förbi...
    Fast tyvärr hinner jag inte med barnvagnsbion, måste hämta stora tjejerna på dagis 14.00 så det blir lite tajt..
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    OM jag kommer...

    har jag isåfall med mig min femåring också. En lite trilsk rödlätt fröken Så ni vet så ni känner igen mig/oss! Hon vill följa med idag, vi ska dessutom försöka hitta en kalaspresent då tjejerna ska på kalas i helgen.
    Men det beror på hur lång tid allt detta tar som sagt.
  6. 3
    OM jag kommer... har jag isåfall med mig min femåring också. En lite trilsk rödlätt fröken Så ni vet så ni känner igen mig/oss! Hon vill följa med idag, vi ska dessutom försöka hitta en kalaspresent då tjejerna ska på kalas i helgen.
    Men det beror på hur lång tid allt detta tar som sagt.

Liknande trådar

  1. Barnvagnsbio
    By Anna1989 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 07:56
  2. Barnvagnsbio
    By AnnA-KariN in forum _0807 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 13:25
  3. Barnvagnsbio
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 09:40
  4. Barnvagnsbio?
    By sensitive in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 14:24
  5. Barnvagnsbio!
    By -TuvaLiten- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 18:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar