Varför tar allt slut på en gång?Hur gör
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Varför tar allt slut på en gång?Hur gör

    ni?
    Hmf, efter åtskilliga månader utan Dermalogica tog jag mig äntligen råd/tid att köpa i alla fall Ultracalming Cleanser och Intensive Moisture Balance.
    Då är ju shampoo och balsam OCKSÅ slut. Jag hade använt en liters flaskorna sedan Lucia så det var väl inte så konstigt.
    Nu är I.D också praktiskt taget slut+Philosophy duschcrème. Det blir dyrt det här.
    Jo, just det KONTAKTLINSER behöver också beställas för det enda paret som jag har kvar behöver bytas runt den 20:e. Jag sålde av min Mulberry planner eftersom den ändå aldrig används.
    Hur gör ni? Köper ni lite av allt lite då och då eller väntar ni tills allt tar slut.
    The greatest glory in living lies not in never falling, but in rising every time we fall.
    Nelson Mandela
  2. 1
    Varför tar allt slut på en gång?Hur gör ni?
    Hmf, efter åtskilliga månader utan Dermalogica tog jag mig äntligen råd/tid att köpa i alla fall Ultracalming Cleanser och Intensive Moisture Balance.
    Då är ju shampoo och balsam OCKSÅ slut. Jag hade använt en liters flaskorna sedan Lucia så det var väl inte så konstigt.
    Nu är I.D också praktiskt taget slut+Philosophy duschcrème. Det blir dyrt det här.
    Jo, just det KONTAKTLINSER behöver också beställas för det enda paret som jag har kvar behöver bytas runt den 20:e. Jag sålde av min Mulberry planner eftersom den ändå aldrig används.
    Hur gör ni? Köper ni lite av allt lite då och då eller väntar ni tills allt tar slut.
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Köper när det är billigt och då ofta storpack på ÖB.
  4. 2
    Köper när det är billigt och då ofta storpack på ÖB.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Murphys lag

    Nog tusan har sakerna en tendens att ta slut ganska precis samtidigt. Just nu använder jag budgetschampot l'Oreal Elvital Nutri Gloss. Lustigt nog har jag fått flera komplimanger om att mitt hår ser så blankt ut. Hudvård för ansiktet har jag svårare att byta ut, har torr och känslig hy, men Weledas vildros-serie funkar bra och är iaf billigare än Dermalogica. Maken var nyss i USA i jobbet så han fick bunkra i.d åt mig. En burk kostar ca 150 kr där, vilket faktiskt är samma pris som de svenska butikernas inköpspris.
  6. 3
    Murphys lag Nog tusan har sakerna en tendens att ta slut ganska precis samtidigt. Just nu använder jag budgetschampot l'Oreal Elvital Nutri Gloss. Lustigt nog har jag fått flera komplimanger om att mitt hår ser så blankt ut. Hudvård för ansiktet har jag svårare att byta ut, har torr och känslig hy, men Weledas vildros-serie funkar bra och är iaf billigare än Dermalogica. Maken var nyss i USA i jobbet så han fick bunkra i.d åt mig. En burk kostar ca 150 kr där, vilket faktiskt är samma pris som de svenska butikernas inköpspris.
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Jag köper när det nästan är slut, och ibland tar ju fler prod slut samtidigt och då blir det ju lite mer pengar att lägga ut. Och när jag köper brukar jag oftast upptäcka någon ny dyr "bra/måste ha-prod" =/
  8. 4
    Jag köper när det nästan är slut, och ibland tar ju fler prod slut samtidigt och då blir det ju lite mer pengar att lägga ut. Och när jag köper brukar jag oftast upptäcka någon ny dyr "bra/måste ha-prod" =/
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    Jag höper också en del ibland på ÖB, oparfymerat tvättmedel, rengöringsmedel och annat.
    Jag har för dyra hud-och hårvanor för min budget egentligen men jag har astma och hypersensibel hy som lätt blir röd så då kör jag med Dermalogica som är milt och funkar.
  10. 5
    Jag höper också en del ibland på ÖB, oparfymerat tvättmedel, rengöringsmedel och annat.
    Jag har för dyra hud-och hårvanor för min budget egentligen men jag har astma och hypersensibel hy som lätt blir röd så då kör jag med Dermalogica som är milt och funkar.
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Jag är en hamster och köper när det finns extrapriser eller köp 4 betala för tre på mina favoriter. Så att det alltid finns ett lager.
  12. 6
    Jag är en hamster och köper när det finns extrapriser eller köp 4 betala för tre på mina favoriter. Så att det alltid finns ett lager.
  13. Medlem sedan
    Jul 2001
    #7
    Bra, vilken tur du har med en USA-resande make! Jag beställde en stor burk i.d nu från eBay och det blev under 200 kr med frakt.
    Jag har samma hudtyp som du. Jag har testat Weleda men jag är så doftköveränslig i och med min astma.
    Jag tror att det var mandel-varianten men jag tyckte att den var lite kladdig.
  14. 7
    Bra, vilken tur du har med en USA-resande make! Jag beställde en stor burk i.d nu från eBay och det blev under 200 kr med frakt.
    Jag har samma hudtyp som du. Jag har testat Weleda men jag är så doftköveränslig i och med min astma.
    Jag tror att det var mandel-varianten men jag tyckte att den var lite kladdig.
  15. Medlem sedan
    Jul 2001
    #8
    Det är ju lätt hänt att det slinker med lite extra ibland.
  16. 8
    Det är ju lätt hänt att det slinker med lite extra ibland.
  17. Medlem sedan
    Jul 2001
    #9
    Bra tänkt. Jag ska också bli en hamster så att det inte blir så här igen.
  18. 9
    Bra tänkt. Jag ska också bli en hamster så att det inte blir så här igen.

Liknande trådar

  1. Varför allt på samma gång? *OT*
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 07:54
  2. Ja varför inte ta ut allt på en gång....
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 13:55
  3. varför allt på en enda gång?
    By Isabella o Alva in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 17:59
  4. Varför kommer allt på en gång? *hålögd*
    By sprengja in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 19:53
  5. varför allt på en gång?
    By -jenna- in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 15:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar