JAG E GRAVID!!!
_0707 Julibarn
  1. anonymt namn
    #1

    JAG E GRAVID!!!

    Herrrrrrreeeeee Guuuud.... det blev 2 streck..... WIIIIIIIIIIEEEEEEEEEE.....

    Men jag har INGEN ANING om hur långt jag gått eftersom min mens är såååå oregelunden.. Hade sista mensen den 20 April....

    är såååå nervös...
  2. 1
    JAG E GRAVID!!! Herrrrrrreeeeee Guuuud.... det blev 2 streck..... WIIIIIIIIIIEEEEEEEEEE.....

    Men jag har INGEN ANING om hur långt jag gått eftersom min mens är såååå oregelunden.. Hade sista mensen den 20 April....

    är såååå nervös...
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Grattis!Då blir det en januaribebis då eftersom min ska komma först veckan i februari!
  4. 2
    Grattis!Då blir det en januaribebis då eftersom min ska komma först veckan i februari!
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    Grattis, vad kul!
  6. 3
    Grattis, vad kul!
  7. Medlem sedan
    Oct 1998
    #4
    Nämen vad kul!! Grattis!
  8. 4
    Nämen vad kul!! Grattis!
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Grattis till er!! Vad roligt! Du kanske kan kontakta MVC och få göra ett VUL så kankse du kan få veta hur längt gången du är.
  10. 5
    Grattis till er!! Vad roligt! Du kanske kan kontakta MVC och få göra ett VUL så kankse du kan få veta hur längt gången du är.
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    GRATTIS!
  12. 6
    GRATTIS!
  13. Medlem sedan
    Sep 2004
    #7
    Grattis! Jättekul!
  14. 7
    Grattis! Jättekul!
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8

    Stort grattis -

    va roligt för er!!!
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  16. 8
    Stort grattis - va roligt för er!!!
  17. Anonym
    #9
    Nej jag tror de blir en februari bebis.. Eftersom min mens varit så konstig så tror jag att jag blev gravid senare.. Hade 2½ månad mellan menserna nu innan jag blev gravid...
    men jag ringde MVC idag och fick en tid, så skulle jag få en tid då å träffa läkaren å få göra ett VUL... :-) Enligt SM är jag i v 7+5 idag sa hon på MVC. Men jag tror att de mer är runt v 5+? nånting,typ, om jag får gissa.. :-D
    Men de visar sig.. :-D
  18. 9
    Nej jag tror de blir en februari bebis.. Eftersom min mens varit så konstig så tror jag att jag blev gravid senare.. Hade 2½ månad mellan menserna nu innan jag blev gravid...
    men jag ringde MVC idag och fick en tid, så skulle jag få en tid då å träffa läkaren å få göra ett VUL... :-) Enligt SM är jag i v 7+5 idag sa hon på MVC. Men jag tror att de mer är runt v 5+? nånting,typ, om jag får gissa.. :-D
    Men de visar sig.. :-D
  19. Medlem sedan
    May 2006
    #10
    Tack alla!!!
    uuud, jag svävar på moln.. men samtidigt vlädigt väldigt nervös...
    Går å trampar å väntar på att sambon ska sluta.. vilket är några timmar kvar.. :-) Ska bli kul å se hur han är när han kommer.. han vet om det, jag tog kort på testet i morse å skickade med mobilen.. :-D men de ska ändå bli kul å se hela han, uttryck å miner hur han beteer sig efter nyheten..mm.. :-D

    Nej nu ska jag passa på å vila medan tjejen sover..
    Ha en underbar dag allihop.. för de ska iaf vi.. :-D
  20. 10
    Tack alla!!!
    uuud, jag svävar på moln.. men samtidigt vlädigt väldigt nervös...
    Går å trampar å väntar på att sambon ska sluta.. vilket är några timmar kvar.. :-) Ska bli kul å se hur han är när han kommer.. han vet om det, jag tog kort på testet i morse å skickade med mobilen.. :-D men de ska ändå bli kul å se hela han, uttryck å miner hur han beteer sig efter nyheten..mm.. :-D

    Nej nu ska jag passa på å vila medan tjejen sover..
    Ha en underbar dag allihop.. för de ska iaf vi.. :-D
  21. Medlem sedan
    May 2006
    #11
    jaha. där va de kört... glömde väl trycka i "anonym" knappen... :-D typiskt mig..

    Om någon där ute läser de här å känner igen mig.. Snälla Snälla, låt oss få berätta själva när vi tycker att de e dax...

    Tack!!!
  22. 11
    jaha. där va de kört... glömde väl trycka i "anonym" knappen... :-D typiskt mig..

    Om någon där ute läser de här å känner igen mig.. Snälla Snälla, låt oss få berätta själva när vi tycker att de e dax...

    Tack!!!
  23. Medlem sedan
    Sep 2004
    #12
    Grattis igen tessa84!
  24. 12
    Grattis igen tessa84!
  25. Medlem sedan
    Sep 2004
    #13
    Shit, jag trodde att det var meningen att du visade vem du var... Ursäkta!
    Jag håller munnen men vet inte vem du är iaf.
  26. 13
    Shit, jag trodde att det var meningen att du visade vem du var... Ursäkta!
    Jag håller munnen men vet inte vem du är iaf.
  27. Medlem sedan
    Sep 2004
    #14
    Du har mess!
  28. 14
    Du har mess!
  29. Medlem sedan
    Nov 2006
    #15
    GRATTIS! Oj oj... nu bidde du inte anonym,men va fasen... nu var det ju två streck och jag lovar, jag skall inte säga något till din maken.

    Kram Malin.
  30. 15
    GRATTIS! Oj oj... nu bidde du inte anonym,men va fasen... nu var det ju två streck och jag lovar, jag skall inte säga något till din maken.

    Kram Malin.
  31. Medlem sedan
    May 2000
    #16
    Grattis!!
  32. 16
    Grattis!!
  33. Medlem sedan
    May 2006
    #17
    hehe.. ne gör inte de..
    Hoppas bara att om nån känner igen mig, att dom gärna håller tyst... Sånna här nyheter vill man ju berätta själv först...
  34. 17
    hehe.. ne gör inte de..
    Hoppas bara att om nån känner igen mig, att dom gärna håller tyst... Sånna här nyheter vill man ju berätta själv först...
  35. Medlem sedan
    Apr 2004
    #18
    Ja,då hamnar vi i samma ankomstgrupp igen isf
  36. 18
    Ja,då hamnar vi i samma ankomstgrupp igen isf
  37. Medlem sedan
    May 2006
    #19
    Va kul.. :-)!!
    är va din Julibebis född? datum alltså:-)
  38. 19
    Va kul.. :-)!!
    är va din Julibebis född? datum alltså:-)
  39. Medlem sedan
    Oct 2006
    #20
    Grattis vad roligt. Hoppas du snart får reda på hur långt gången du är. Jag har ju bara 8½vecka kvar. Känns långt faktiskt! Men sommaren springer väl på antar jag.

    Kram
  40. 20
    Grattis vad roligt. Hoppas du snart får reda på hur långt gången du är. Jag har ju bara 8½vecka kvar. Känns långt faktiskt! Men sommaren springer väl på antar jag.

    Kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar