Klick som styling? (shampofritt)
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Klick som styling? (shampofritt)

    Har läst lite om att köra shampofritt och det känns som något för mig, jag är redan sedan tidigare inne på samma spår.

    Men när jag läser om folk som använder Klick som styling, är det då glidmedlet från apoteket som man menar?
  2. 1
    Klick som styling? (shampofritt) Har läst lite om att köra shampofritt och det känns som något för mig, jag är redan sedan tidigare inne på samma spår.

    Men när jag läser om folk som använder Klick som styling, är det då glidmedlet från apoteket som man menar?
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    ja det är det vet inte om det finns flera klicksorter men det ska vara den blåtuben som är vattenbaserad
  4. 2
    ja det är det vet inte om det finns flera klicksorter men det ska vara den blåtuben som är vattenbaserad
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Glidmedel som styling lät innovativt, och mångfunktionellt om man så vill
  6. 3
    Glidmedel som styling lät innovativt, och mångfunktionellt om man så vill
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Skön inställning du har
  8. 4
    Skön inställning du har
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Skönt var ordet. *S* Nä, nu hägrar nog sängen...
  10. 5
    Skönt var ordet. *S* Nä, nu hägrar nog sängen...
  11. Medlem sedan
    Mar 2005
    #6
    Jag kör inte schampofritt men använder klick som hårgele ändå. Himla bra! Fast jag är så otroligt fånig av mig så jag beställde det från Ellos för att slippa skämmas på apoteket..
  12. 6
    Jag kör inte schampofritt men använder klick som hårgele ändå. Himla bra! Fast jag är så otroligt fånig av mig så jag beställde det från Ellos för att slippa skämmas på apoteket..
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    Ja tänk så dubbelpinsamt stamma ur sig nåt om att man ska använda det till hårgelé minsann, inte till nåt annat...
  14. 7
    Ja tänk så dubbelpinsamt stamma ur sig nåt om att man ska använda det till hårgelé minsann, inte till nåt annat...
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Ja, och när jag var ung och punkbrud fanns inte hårgele då använde man glidmedel samt sockervatten och tvål som styling!
  16. 8
    Ja, och när jag var ung och punkbrud fanns inte hårgele då använde man glidmedel samt sockervatten och tvål som styling!
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #9
    Och raklödder och deo...
  18. 9
    Och raklödder och deo...
  19. Medlem sedan
    Apr 2000
    #10
    Tack för svar!
    Vad praktiskt för det har jag ju redan hemma och kan prova om det fukar
  20. 10
    Tack för svar!
    Vad praktiskt för det har jag ju redan hemma och kan prova om det fukar
  21. Medlem sedan
    Apr 2008
    #11
    Det låter odrygt och rinnigt! Är det SÅ bra? Vill man ha en riktigt hård gele så är Schwarzkopfs Got2bBe GLued otroligt effektivt och kostar bara 49 kronor för en MYCKET större tub. Inte alls lika rinnigt heller, utan en jättebra konsistens.
  22. 11
    Det låter odrygt och rinnigt! Är det SÅ bra? Vill man ha en riktigt hård gele så är Schwarzkopfs Got2bBe GLued otroligt effektivt och kostar bara 49 kronor för en MYCKET större tub. Inte alls lika rinnigt heller, utan en jättebra konsistens.

Liknande trådar

  1. Styling
    By Furiosa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 16:57
  2. Klick klick klick...nätshopping!
    By Elyzabel in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 11:27
  3. Volym till shampofritt?
    By _Maa_ in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 09:26
  4. ni som kör shampofritt
    By ~Marie~ in forum Hem & fritid
    Svar: 80
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 20:37
  5. NI som kör shampofritt
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 08:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar