Olika jeans till olika rumpor?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Olika jeans till olika rumpor?

    Eller vad säger ni? Jag har ett par märken/modeller som jag vet sitter bra på mig och dessa kan jag nästan köpa oprovade. Andra kan diffa på storlekar och modeller eller kanske inte passar alls hur gärna jag än vill. Hur upplever ni det? Kan en modell verkligen sitta bra på _alla_?
  2. 1
    Olika jeans till olika rumpor? Eller vad säger ni? Jag har ett par märken/modeller som jag vet sitter bra på mig och dessa kan jag nästan köpa oprovade. Andra kan diffa på storlekar och modeller eller kanske inte passar alls hur gärna jag än vill. Hur upplever ni det? Kan en modell verkligen sitta bra på _alla_?
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Jag kan aldrig ha på mig jeans med låg midja. Min ruma kommer ut. Så det finns massor med jeans, typ alla, som jag inte kan ha. Jag längtar efter högmidjemodet!!!
  4. 2
    Jag kan aldrig ha på mig jeans med låg midja. Min ruma kommer ut. Så det finns massor med jeans, typ alla, som jag inte kan ha. Jag längtar efter högmidjemodet!!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Rumpa och inte ruma förstås
  6. 3
    Rumpa och inte ruma förstås
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Nej

    Jag tror inte det finns någon modell som passar alla. Visst alla kanske får på sig dem, men hur sitter de?

    Samma storlek i olika modeller kan ju sitta hur bra respektive hur illa som helst. Jeans provar jag alltid innan jag köper, än har jag inte hittat min favoritmodell som passar till min rumpa modell större ;o)
  8. 4
    Nej Jag tror inte det finns någon modell som passar alla. Visst alla kanske får på sig dem, men hur sitter de?

    Samma storlek i olika modeller kan ju sitta hur bra respektive hur illa som helst. Jeans provar jag alltid innan jag köper, än har jag inte hittat min favoritmodell som passar till min rumpa modell större ;o)
  9. anchita
    #5
    Högmidjemodet är _nu_
  10. 5
    Högmidjemodet är _nu_
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Nej, det säger sig själv tycker jag.
  12. 6
    Nej, det säger sig själv tycker jag.
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    Då ska du nog passa på innan det blir omodernt igen!
  14. 7
    Då ska du nog passa på innan det blir omodernt igen!
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #8
    Men det har inte riktigt fått fäste än. Ni vet som det var förr? Och som det varit nu i åratal med lågmidjemodet... grrr.
  16. 8
    Men det har inte riktigt fått fäste än. Ni vet som det var förr? Och som det varit nu i åratal med lågmidjemodet... grrr.
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9
    Nej? Byxor av alla slag, särskilt jeans, passar ju väldigt olika, man får testa sig fram. Men när man väl hittat en modell som passar, så är man ju dum om man byter Jag använder t ex fortfarande mina fem år gamla Seven-jeans... även om jag har nyare jeans i garderoben.
  18. 9
    Nej? Byxor av alla slag, särskilt jeans, passar ju väldigt olika, man får testa sig fram. Men när man väl hittat en modell som passar, så är man ju dum om man byter Jag använder t ex fortfarande mina fem år gamla Seven-jeans... även om jag har nyare jeans i garderoben.

Liknande trådar

  1. Varför smakar ostbågar olika i olika
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-09, 23:26
  2. olika kurser, samma prov olika betyg...
    By Catty in forum Skolbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-12, 22:11
  3. olika antal stenar betyder olika saker??
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 14:01
  4. Varför så olika för olika banker?
    By Jessica L in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 08:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar