Entusiastiska karlar!
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Entusiastiska karlar!

    Hum.. undrar om det kan bli en liten marsbebis eller kanske en liten aprilbebis det återstår och se!
    Jobbar på det iaf, är det någon mer som har en pojkvän/sambo/man som är lika entusiastisk som min? Han har redan börjat kolla på barnvagnar, funderat på vilken bilstol som är säkrast o.s.v. Börja känna att jag ligger lite efter haha.
    Kraaaam!
  2. 1
    Entusiastiska karlar! Hum.. undrar om det kan bli en liten marsbebis eller kanske en liten aprilbebis det återstår och se!
    Jobbar på det iaf, är det någon mer som har en pojkvän/sambo/man som är lika entusiastisk som min? Han har redan börjat kolla på barnvagnar, funderat på vilken bilstol som är säkrast o.s.v. Börja känna att jag ligger lite efter haha.
    Kraaaam!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Vad mysigt med allt planerande... och roligt att mannen är med på noterna så 100% redan så här tidigt. Lycka till!
  4. 2
    Vad mysigt med allt planerande... och roligt att mannen är med på noterna så 100% redan så här tidigt. Lycka till!

Liknande trådar

  1. Hur är era karlar?
    By Karin Lovisa in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 16:06
  2. Karlar ja se karlar det var väl roligt
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-27, 15:32
  3. Karlar?!
    By anonymt namn in forum Jämlikt?
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 10:14
  4. Hur är era karlar?
    By Dismonia in forum _0907 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-11-22, 19:31
  5. Karlar...
    By Bombina in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-26, 11:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar