Lisen 1 år igår!
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Lisen 1 år igår!

    Men då hann jag ju inte skriva något
    Hon hade nog en rätt kul födelsedag. Lärde sej att klättra upp och ner ur soffan - övning ger färdighet, som det heter. Hon öppnade några paket och åt födelsedagstårta (mest hallon med grädde) med sked, så fint! Tänk vad en liten lär sej på ett år...

    Idag åker vi till Kolmården och sover över på vandrarhem. Jag lugnar mina resnerver med lite kaffe och datorhäng i packandet. Det ska nog bli bra dethär med.
  2. 1
    Lisen 1 år igår! Men då hann jag ju inte skriva något
    Hon hade nog en rätt kul födelsedag. Lärde sej att klättra upp och ner ur soffan - övning ger färdighet, som det heter. Hon öppnade några paket och åt födelsedagstårta (mest hallon med grädde) med sked, så fint! Tänk vad en liten lär sej på ett år...

    Idag åker vi till Kolmården och sover över på vandrarhem. Jag lugnar mina resnerver med lite kaffe och datorhäng i packandet. Det ska nog bli bra dethär med.
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    Grattis i efterskott!

    Bävar för när det klättras upp i soffan här

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  4. 2
    Grattis i efterskott! Bävar för när det klättras upp i soffan här
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Grattis i efterskott Lisen!! Duktig tjej med soffklättrandet . Ha en underbar Kolmårdentripp nu, klart att det kommer att gå bra och bli kalaskul!!
  6. 3
    Grattis i efterskott Lisen!! Duktig tjej med soffklättrandet . Ha en underbar Kolmårdentripp nu, klart att det kommer att gå bra och bli kalaskul!!
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Grattis Lisen i efterskott på 1 årsdagen
  8. 4
    Grattis Lisen i efterskott på 1 årsdagen
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Grattis i efterskott!! Hoppas ni får det bra i Kolmården Ja soffklättrande är super, T kom oxå på det häromdagen, plus att det är jättekul att klättra upp i brorsans säng (inte alls farligt va!!)Men nyaste favvostället är att dra ut nedersta kökslådan, riva ut alla grejor å så elegant klättra i och sätta sig
  10. 5
    Grattis i efterskott!! Hoppas ni får det bra i Kolmården Ja soffklättrande är super, T kom oxå på det häromdagen, plus att det är jättekul att klättra upp i brorsans säng (inte alls farligt va!!)Men nyaste favvostället är att dra ut nedersta kökslådan, riva ut alla grejor å så elegant klättra i och sätta sig
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Grattis i efterskott önskar Filippa! Hipp hipp hurra

    Kram
  12. 6
    Grattis i efterskott önskar Filippa! Hipp hipp hurra

    Kram
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Hurra för Lisen! önskar Anna och Gustaf
  14. 7
    Hurra för Lisen! önskar Anna och Gustaf

Liknande trådar

  1. Lisen ska bli storasyster!
    By -Majsan- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-12-07, 10:11
  2. När Lisen föddes!
    By -Majsan- in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 21:17
  3. När Lisen föddes!
    By -Majsan- in forum _01 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 21:41
  4. När Lisen föddes!
    By -Majsan- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 18:48
  5. Lisen!
    By ViggoTinja in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar