Ingen träning, ingen mat o inget vatten
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Ingen träning, ingen mat o inget vatten

    Ja så såg gårdagen ut för mig - Blir galen på chefen som inte kan ha koll att nya personalen kan sitt jobb innan hon drar på semester!!! Eftersom jag bor närmast så fick jag kasta mig ner till jobbet igår redan 11.30 pga strul och fick inte med mig varken mat vatten eller träningskläder
    Tejen som ska ha ansvaret fick magsjuka i söndags-morse (bakfylla enligt mig).

    Hade i och för sig joggat på morgonen men hade planerat att köra styrka kl 20 men det sket sig ju!

    Massor med strul att räta till och så säger nya tjejen helt plötsligt att hon måste gå för hon ska ha en körlektion - VAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    Jag hann inte med någon rast alls utan stod i butiken nästan 8 tim och fick sippa lite vatten (inget toa-besök de sista 3,5 tim ju) och dottern kom med en banan.

    Gissa om jag är glad över att jag bara nu har 6 tim kvar till 1 veckas semester i GREBESTAD! Vid strul är i alla fall inte jag NÄRMAST *asg*.

    Idag är en ny dag och solen skiner - Ha det gött alla goa viktisar och GLAD MIDSOMMAR på Er alla!
    "Din uthållighet är måttet på hur mycket du tror på dig själv "

    Här kan du läsa mer om min viktresa:
    www.mindre-av-mig.com
  2. 1
    Ingen träning, ingen mat o inget vatten Ja så såg gårdagen ut för mig - Blir galen på chefen som inte kan ha koll att nya personalen kan sitt jobb innan hon drar på semester!!! Eftersom jag bor närmast så fick jag kasta mig ner till jobbet igår redan 11.30 pga strul och fick inte med mig varken mat vatten eller träningskläder
    Tejen som ska ha ansvaret fick magsjuka i söndags-morse (bakfylla enligt mig).

    Hade i och för sig joggat på morgonen men hade planerat att köra styrka kl 20 men det sket sig ju!

    Massor med strul att räta till och så säger nya tjejen helt plötsligt att hon måste gå för hon ska ha en körlektion - VAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    Jag hann inte med någon rast alls utan stod i butiken nästan 8 tim och fick sippa lite vatten (inget toa-besök de sista 3,5 tim ju) och dottern kom med en banan.

    Gissa om jag är glad över att jag bara nu har 6 tim kvar till 1 veckas semester i GREBESTAD! Vid strul är i alla fall inte jag NÄRMAST *asg*.

    Idag är en ny dag och solen skiner - Ha det gött alla goa viktisar och GLAD MIDSOMMAR på Er alla!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Vilka genomusla arbetsförhållanden! Jag tycker du ska kontakta facket!
  4. 2
    Vilka genomusla arbetsförhållanden! Jag tycker du ska kontakta facket!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    nääää, stackars dig!!! Fy vilken dag. Tur att dte var igår och idag är det en toppendag för träning ha det bra, kramis j
  6. 3
    nääää, stackars dig!!! Fy vilken dag. Tur att dte var igår och idag är det en toppendag för träning ha det bra, kramis j

Liknande trådar

  1. Ingen dator. Ingen tv. Inget internet
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-10, 20:31
  2. inget vatten-ingen välling.....panik
    By xaramia in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 12:11
  3. inget vatten-ingen välling.....panik
    By xaramia in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 09:29
  4. inget vatten-ingen välling.....panik
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 08:00
  5. inget vatten = ingen dusch
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 00:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar