Tuffingen vår!
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Tuffingen vår!

    Idun går numera själv hem till kompisar och inte hennes egna utan storebrors *S* Även om han inte är med så tar hon på sig hjälmen, hoppar upp på sparkcykeln och rullar iväg.
    Tycker hon är modig

    Har upptäckt att hon är allergisk mot mygg. Någon annan som har samma problem?

    http://publishme.se/29070/entries/article/6631246/
  2. 1
    Tuffingen vår! Idun går numera själv hem till kompisar och inte hennes egna utan storebrors *S* Även om han inte är med så tar hon på sig hjälmen, hoppar upp på sparkcykeln och rullar iväg.
    Tycker hon är modig

    Har upptäckt att hon är allergisk mot mygg. Någon annan som har samma problem?

    http://publishme.se/29070/entries/article/6631246/
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Våra "små" börjar att bli stora!
    BeccaLina följer med sin storebror till kompisar som bor på andra sidan villaområdet men själv går hon inte. Följer med kompisar till andra lekplatser är också ok.
  4. 2
    Våra "små" börjar att bli stora!
    BeccaLina följer med sin storebror till kompisar som bor på andra sidan villaområdet men själv går hon inte. Följer med kompisar till andra lekplatser är också ok.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Hej.
    Vet ej om du minns mig men jag var aktiv härinne när wiktor kom i april 05? Han har n storebror william f. 02 oxå.
    Hur som helst...

    Ja, upptäckte oxå att wiktor var känslig för mygg på midsommar. Var på landet och han fick ett bett under ögat så han "hade bara ett öga" den helgen.

    Ringde sjukvårdsrådg. och dom sa att om man är såpass känslig för mygg så måste man absolut se upp med getingstick! Hon frågade om wiktor hade fått ett stick av geting nångång och jag svarade ja, en gång.
    Då sa hon att det är stick nummer 2 som kan vara farligt så hon rådde mig till att åka till husläkaren och få typ tavegyl ifall olyckan skulle vara framme på semestern... ett tips bara...
    Kramkram.
  6. 3
    Hej.
    Vet ej om du minns mig men jag var aktiv härinne när wiktor kom i april 05? Han har n storebror william f. 02 oxå.
    Hur som helst...

    Ja, upptäckte oxå att wiktor var känslig för mygg på midsommar. Var på landet och han fick ett bett under ögat så han "hade bara ett öga" den helgen.

    Ringde sjukvårdsrådg. och dom sa att om man är såpass känslig för mygg så måste man absolut se upp med getingstick! Hon frågade om wiktor hade fått ett stick av geting nångång och jag svarade ja, en gång.
    Då sa hon att det är stick nummer 2 som kan vara farligt så hon rådde mig till att åka till husläkaren och få typ tavegyl ifall olyckan skulle vara framme på semestern... ett tips bara...
    Kramkram.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Oj det har jag inte ens...

    tänkt på, getingar. Tack för tipset. Vi har också fått rådet att ge en halv tablett av allergimedicinen om hon får bett runt munnen.

    Visst kommer jag ihåg dej Kul att du tittar in!
  8. 4
    Oj det har jag inte ens... tänkt på, getingar. Tack för tipset. Vi har också fått rådet att ge en halv tablett av allergimedicinen om hon får bett runt munnen.

    Visst kommer jag ihåg dej Kul att du tittar in!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar