Kisseri
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Kisseri

    På landet har vi vårt utedass nere på tomten , vi har en tomt i 2 platåer
    Huset står där uppe.

    Jag å dotra kissar oftast i en potta i köket, som vi sedan häller i slasken
    Sambon är så störd över detta då det ibland händer då han lagar mat...


    Men i år tänker jag ställa UT en potta utomhus och försöka tömma kisset i en vattenkanna för ja har nämligen hört de ska va bra för rabatten!
    " Vissa behöver mer - för att få lika mycket "
  2. 1
    Kisseri På landet har vi vårt utedass nere på tomten , vi har en tomt i 2 platåer
    Huset står där uppe.

    Jag å dotra kissar oftast i en potta i köket, som vi sedan häller i slasken
    Sambon är så störd över detta då det ibland händer då han lagar mat...


    Men i år tänker jag ställa UT en potta utomhus och försöka tömma kisset i en vattenkanna för ja har nämligen hört de ska va bra för rabatten!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Hhahhahaa jag skulle också bli jättestörd av att ha kiss i slasken. Ja det är bra för växter, men utspet med vatten, urin är starkt.
  4. 2
    Hhahhahaa jag skulle också bli jättestörd av att ha kiss i slasken. Ja det är bra för växter, men utspet med vatten, urin är starkt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Ha kiss i slasken
    Spolar ur såklart!!
  6. 3
    Ha kiss i slasken
    Spolar ur såklart!!
  7. Gretah
    #4
    Speciellt pelargoner har jag hört
  8. 4
    Speciellt pelargoner har jag hört
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Tja, slänga kisset i vasken hade jag nog blivit väldigt störd av. Innan vi fick vatten i stugan så kissade vi ute på tomten, en bit från huset, hade vi potta så tömdes den en bra bit från huset.
    När jag har varit hos kompisar som saknat toa har det alltid varit utomhus som gällt. Minns vid ett tillfälle då vi stod med pararply över varandra när det spöregnade.
  10. 5
    Tja, slänga kisset i vasken hade jag nog blivit väldigt störd av. Innan vi fick vatten i stugan så kissade vi ute på tomten, en bit från huset, hade vi potta så tömdes den en bra bit från huset.
    När jag har varit hos kompisar som saknat toa har det alltid varit utomhus som gällt. Minns vid ett tillfälle då vi stod med pararply över varandra när det spöregnade.
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Kiss är ju harmlöst men det luktar om det blir ståendes.
    och spä ut det innan du vattnar.
    men jag hade nog tömt pottan ute direkt inte "sparat" det i en vattenkanna..
    Kiss luktar inte hallon om det sparas.
    Har pottbarn hemma och vet så väl hur det kan bli om någon gjort på pottan utan att den tömts direkt
  12. 6
    Kiss är ju harmlöst men det luktar om det blir ståendes.
    och spä ut det innan du vattnar.
    men jag hade nog tömt pottan ute direkt inte "sparat" det i en vattenkanna..
    Kiss luktar inte hallon om det sparas.
    Har pottbarn hemma och vet så väl hur det kan bli om någon gjort på pottan utan att den tömts direkt
  13. Medlem sedan
    Oct 1999
    #7

    Jag skulle nog oxå bli

    lite störd om nån kom o tömde en potta i köket när jag höll på att laga mat...varför inte hälla i lite vatten och sen hälla ut det en bit från huset i busken...?
  14. 7
    Jag skulle nog oxå bli lite störd om nån kom o tömde en potta i köket när jag höll på att laga mat...varför inte hälla i lite vatten och sen hälla ut det en bit från huset i busken...?
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    lathet
  16. 8
    lathet

Liknande trådar

  1. på tal om kisseri
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-09-20, 10:32
  2. Kisseri
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 13:58
  3. kisseri
    By Gabricia in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 21:51
  4. kisseri
    By malinsmamma in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 08:54
  5. kisseri
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 23:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar