Hjälp-glömde skicka tackkort:(
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Hjälp-glömde skicka tackkort:(

    Min pappa begravdes i slutet av mars och varken jag eller mina syskon har tänkt på att skicka några tackkort till dem som kom till begravningen eller de som skickade blommor.

    Är det försent att göra det nu? För visst SKA man skicka tackkort?
  2. 1
    Hjälp-glömde skicka tackkort:( Min pappa begravdes i slutet av mars och varken jag eller mina syskon har tänkt på att skicka några tackkort till dem som kom till begravningen eller de som skickade blommor.

    Är det försent att göra det nu? För visst SKA man skicka tackkort?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Hellre sent än aldrig tycker jag. Måste måste man väl inte men jag är väl gammeldags och tycker att man bör göra det.
  4. 2
    Hellre sent än aldrig tycker jag. Måste måste man väl inte men jag är väl gammeldags och tycker att man bör göra det.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    jag med

    jag tycker också att man ska tacka. Min tanke var bara om det var för sent nu......
  6. 3
    jag med jag tycker också att man ska tacka. Min tanke var bara om det var för sent nu......
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Nej det tycker jag faktiskt inte. Klart att man "bör" skicka ganska snart efteråt, men alla omständigheter är ju olika och ibland måste det få ta sin tid, så jag tycker att det inte är försent. Säkert har många förståelse för att det kan ta sin tid.

    Beklagar sorgen, ska jag ju tillägga också!
  8. 4
    Nej det tycker jag faktiskt inte. Klart att man "bör" skicka ganska snart efteråt, men alla omständigheter är ju olika och ibland måste det få ta sin tid, så jag tycker att det inte är försent. Säkert har många förståelse för att det kan ta sin tid.

    Beklagar sorgen, ska jag ju tillägga också!
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    inte är det för sent

    har fått tackkort från bröllop på årsdagen av bröllopet
    och de var lite sent men också ganska skoj att få och dom skrev typ,
    nu när vi firar vår ettåriga bröllopsdag passar vi på att tacka alla som förgylde denna dag för oss. var vist några äldre släktingar som muttrat men hellre ett tackkort som kommer sent än inget alls
  10. 5
    inte är det för sent har fått tackkort från bröllop på årsdagen av bröllopet
    och de var lite sent men också ganska skoj att få och dom skrev typ,
    nu när vi firar vår ettåriga bröllopsdag passar vi på att tacka alla som förgylde denna dag för oss. var vist några äldre släktingar som muttrat men hellre ett tackkort som kommer sent än inget alls
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    fick lite ångest

    det känns så jobbigt att glömma nåt sånt. Samtidigt så har jag tackat för blommor och omtanke i min blogg där jag vet att alla som deltog har läst. Så helt har jag inte glömt.
  12. 6
    fick lite ångest det känns så jobbigt att glömma nåt sånt. Samtidigt så har jag tackat för blommor och omtanke i min blogg där jag vet att alla som deltog har läst. Så helt har jag inte glömt.

Liknande trådar

  1. Ska man skicka tackkort
    By -Chrillan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-07-11, 10:07
  2. Glömde jag att skicka in
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-27, 20:09
  3. Hjälp - skriver tackkort...
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 14:34
  4. Hjälp med tackkort - bröllop
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 20:07
  5. Hjälp, tackkort?!
    By annahconda in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 13:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar