hoppade högt av glädje imorse
_0903 Marsbarn
  1. nu kommer tvåan!
    #1

    hoppade högt av glädje imorse

    när stickan visade plus. Hade väl anat den senaste veckan att det fastnat något eftersom jag mått illa mest hela tiden och haft växtvärk i mage och bröst. BF blir tillsvidare 27 feb men jag tror jag går över tiden liksom med första så det blir en tidig marsbebis. Tänkte hålla till både här och i ank feb.

    Så min 2½ åring får nu småsyskon och familjen utökas till fyra
    Vi kommer att hålla det hemligt för familj, jobb osv tills det inte går att dölja längre. De närmaste vännerna som vi umgås med tätt kommer att få veta redan nu. De flesta utav dem vet ju att vi planerat detta så dom går ju bara och väntar på att få höra positiva besked.
    Så jag håller mig lite småanonym tills vidare här inne.
  2. 1
    hoppade högt av glädje imorse när stickan visade plus. Hade väl anat den senaste veckan att det fastnat något eftersom jag mått illa mest hela tiden och haft växtvärk i mage och bröst. BF blir tillsvidare 27 feb men jag tror jag går över tiden liksom med första så det blir en tidig marsbebis. Tänkte hålla till både här och i ank feb.

    Så min 2½ åring får nu småsyskon och familjen utökas till fyra
    Vi kommer att hålla det hemligt för familj, jobb osv tills det inte går att dölja längre. De närmaste vännerna som vi umgås med tätt kommer att få veta redan nu. De flesta utav dem vet ju att vi planerat detta så dom går ju bara och väntar på att få höra positiva besked.
    Så jag håller mig lite småanonym tills vidare här inne.
  3. Nr2?
    #2
    Grattis!
    Vilken dag efter ÄL testade du?
  4. 2
    Grattis!
    Vilken dag efter ÄL testade du?
  5. nu kommer tvåan!
    #3

    testade på BIM dagen

    jag skulle alltså ha fått mens idag om jag inte hade varit gravid.
    Använder inte ÄL stickor så jag vet inte exakt datum för ÄL men beräknar att det borde ha varit kring den 7 juni, så jag antar att jag testade positivt ca 12 dagar efter ÄL.
  6. 3
    testade på BIM dagen jag skulle alltså ha fått mens idag om jag inte hade varit gravid.
    Använder inte ÄL stickor så jag vet inte exakt datum för ÄL men beräknar att det borde ha varit kring den 7 juni, så jag antar att jag testade positivt ca 12 dagar efter ÄL.
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Grattis
  8. 4
    Grattis

Liknande trådar

  1. Delad glädje är.... eeehh trippel glädje
    By Anonym idag in forum _1007 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-25, 20:52
  2. Högt blodtryck högt kolesterol förhöjd
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 15:02
  3. Hoppade in på SF...
    By bossemor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 13:46
  4. Hoppade högt
    By Akleja in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 19:04
  5. Hoppade upp på vågen imorse
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 15:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar