Ojdå hoppsan!
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Ojdå hoppsan!

    Här är man borta några dagar och så händer det saker som bara den..! Stort GRATTIS till er som plussat, härligt! Välkomna alla som fortsätter hoppas! Här är ÄL definitivt slut för denna gång, så nu är det bara att gå runt och vänta, som vanligt...

    Har precis gjort mig sommarfin i veckan också så väntar även på att läka från det, vaxad här o var och dessutom en piercing i tungan (!) vilket jag aldrig i mitt liv trodde att jag skulle våga eller ens vilja. Men efter att ha funderat ett par månader kom jag fram till att det ville jag visst, så då var det bara att våga!

    Håller tummarna för att det går vägen för alla här i mars, ta hand om er!
    Som en kanin!
  2. 1
    Ojdå hoppsan! Här är man borta några dagar och så händer det saker som bara den..! Stort GRATTIS till er som plussat, härligt! Välkomna alla som fortsätter hoppas! Här är ÄL definitivt slut för denna gång, så nu är det bara att gå runt och vänta, som vanligt...

    Har precis gjort mig sommarfin i veckan också så väntar även på att läka från det, vaxad här o var och dessutom en piercing i tungan (!) vilket jag aldrig i mitt liv trodde att jag skulle våga eller ens vilja. Men efter att ha funderat ett par månader kom jag fram till att det ville jag visst, så då var det bara att våga!

    Håller tummarna för att det går vägen för alla här i mars, ta hand om er!
  3. sagotrollet
    #2
    Du var då modig.. Piercing i tungan, det måste ha gjort fruktansvärt ont?
    Själv skulle jag vilja tatuera mig, men när man har lite fobi för nålar så är det svårt.
  4. 2
    Du var då modig.. Piercing i tungan, det måste ha gjort fruktansvärt ont?
    Själv skulle jag vilja tatuera mig, men när man har lite fobi för nålar så är det svårt.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    *flin* Nej, det gjorde faktiskt inte särskilt ont... Var supernervös och inte alls särskilt modig, men när han gjorde det så gick det så fort att man inte hann få ont. Förrän efteråt då, förstås, men då är det ju inte läskigt. Mest jobbigt att vara hungrig och sugen hela tiden! Har två tatueringar också (tror du mig om jag säger att jag också är grymt rädd för nålar?), men det är en annan sak för det är ju flera "ytliga" nålar och inte alls lika otäckt. Fast det tar ju längre tid, och gör alltså ont "aktivt" längre. Men värt det, om man vet vad man vill ha.
  6. 3
    *flin* Nej, det gjorde faktiskt inte särskilt ont... Var supernervös och inte alls särskilt modig, men när han gjorde det så gick det så fort att man inte hann få ont. Förrän efteråt då, förstås, men då är det ju inte läskigt. Mest jobbigt att vara hungrig och sugen hela tiden! Har två tatueringar också (tror du mig om jag säger att jag också är grymt rädd för nålar?), men det är en annan sak för det är ju flera "ytliga" nålar och inte alls lika otäckt. Fast det tar ju längre tid, och gör alltså ont "aktivt" längre. Men värt det, om man vet vad man vill ha.
  7. tintin7
    #4
    Hej
    Jag säger lika dant man har varit borta ett par dagar så är det massa som tillkommit ,kul
    Ja nu väntar vi då igen som förra månaden och hoppas att det tar sig nu
    Lycka till
  8. 4
    Hej
    Jag säger lika dant man har varit borta ett par dagar så är det massa som tillkommit ,kul
    Ja nu väntar vi då igen som förra månaden och hoppas att det tar sig nu
    Lycka till
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Japp... *vänta* *vänta* Lycka till själv!
  10. 5
    Japp... *vänta* *vänta* Lycka till själv!

Liknande trådar

  1. ojdå!
    By anonymt namn in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 20:50
  2. Ojdå
    By Ledsen in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 61
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 20:11
  3. Ojdå!
    By ? in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 16:53
  4. Ojdå
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 16:00
  5. Ojdå hoppsan
    By Solsken m Daniel in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 18:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar