Sonen har bytt skola
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Sonen har bytt skola

    eller ja, iaf nu under sommaren. Hans fritids är förlagt till en annan skola under hela sommaren då deras nybyggda skola har möggelskador i golvet och det måste bytas ut. Detta gör ju att jag automatiskt får en längre promenad på morgonen. I vanliga fall ligger dagis o skolan brevid varandra och sen går jag bara till jobbet ca 25-30 min. Nu får vi gå en bra bit innan vi ens kommit till skolan efter dagis-stoppet och sen måste jag ju vidare till jobbet. JAg klagar inte, det är ju faktikst himla bra med den extra motionen jag får. Idag hämtade jag ju oxå barnen så totalt har jag gått 80 min i rask takt idag till o från jobbet.
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  2. 1
    Sonen har bytt skola eller ja, iaf nu under sommaren. Hans fritids är förlagt till en annan skola under hela sommaren då deras nybyggda skola har möggelskador i golvet och det måste bytas ut. Detta gör ju att jag automatiskt får en längre promenad på morgonen. I vanliga fall ligger dagis o skolan brevid varandra och sen går jag bara till jobbet ca 25-30 min. Nu får vi gå en bra bit innan vi ens kommit till skolan efter dagis-stoppet och sen måste jag ju vidare till jobbet. JAg klagar inte, det är ju faktikst himla bra med den extra motionen jag får. Idag hämtade jag ju oxå barnen så totalt har jag gått 80 min i rask takt idag till o från jobbet.
  3. Ann-Louise
    #2
    Jättebra ju, att "tvingas" till extra daglig motion!
  4. 2
    Jättebra ju, att "tvingas" till extra daglig motion!

Liknande trådar

  1. Amanda har bytt skola
    By Monica med A & C in forum _99 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-31, 20:34
  2. Valt ny skola till sonen.
    By 73anette in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 08:13
  3. Nån som bytt skola här?
    By _Maa_ in forum _00 Alla barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 16:16
  4. Sonen 2,5 år har bytt namn...
    By lottalotta in forum Ur barnamun
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 15:10
  5. Bytt bytt kommer aldrig igen... :o)
    By Blåvarg in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 17:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar