Ha en trevlig midsommar!
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Ha en trevlig midsommar!

    Vad har ni för er? Här bara regnar det och det blir nog ingen lunch ute imorgon som det ser ut nu iallfall.

    Vi har några kompisar och deras barn här och bara äter och umgås under midsommar.Brukar vanligtvis fira midsommar på västkusten men så blir inte fallet i år.

    Ha det bra!
    - Mamma till 4:Emelie-94, Emmy-97, Loke dec-03 och Lias aug-06-
  2. 1
    Ha en trevlig midsommar! Vad har ni för er? Här bara regnar det och det blir nog ingen lunch ute imorgon som det ser ut nu iallfall.

    Vi har några kompisar och deras barn här och bara äter och umgås under midsommar.Brukar vanligtvis fira midsommar på västkusten men så blir inte fallet i år.

    Ha det bra!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Tack det samma!

    Vi ska iväg till några vänner som har barn i samma ålder. Jobbigt att åka med alla känner jag just nu men det blir nog kul när vi väl är framme, barnen brukar vara glada iaf!

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  4. 2
    Tack det samma! Vi ska iväg till några vänner som har barn i samma ålder. Jobbigt att åka med alla känner jag just nu men det blir nog kul när vi väl är framme, barnen brukar vara glada iaf!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Trevlig midsommar.
    By Lola_79 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 21:54
  2. Trevlig midsommar på er!
    By Maria m V-05 & H-07 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 12:27
  3. Trevlig Midsommar!!!!!!!
    By jossan30 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 08:22
  4. Trevlig midsommar!
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 08:25
  5. Trevlig midsommar!
    By tårtmamman in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 23:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar