Glad midsommar!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Glad midsommar!

    Vill önska er alla viktsnackare en riktigt trevlig midsommar imorgon! Jag och maken har packat och grejat och håller på att packa in i bilen nu. Vi åker upp till Ljusdal imorgon (idag ju!) direkt när barnen vaknar.

    Jag har inte varit härinne på ett par dagar. Har haft sjukt barn hemma + bebis, så det har varit fullt upp med att dessutom försöka förbereda midsommarresan. Om det är någon som fått ica buffé så har jag bakat tårtan på framsidan. Verkar väldigt lovande, måste jag säga! Vi kommer tillbaka i slutet på nästa vecka. Ha det gott nu alla!
  2. 1
    Glad midsommar! Vill önska er alla viktsnackare en riktigt trevlig midsommar imorgon! Jag och maken har packat och grejat och håller på att packa in i bilen nu. Vi åker upp till Ljusdal imorgon (idag ju!) direkt när barnen vaknar.

    Jag har inte varit härinne på ett par dagar. Har haft sjukt barn hemma + bebis, så det har varit fullt upp med att dessutom försöka förbereda midsommarresan. Om det är någon som fått ica buffé så har jag bakat tårtan på framsidan. Verkar väldigt lovande, måste jag säga! Vi kommer tillbaka i slutet på nästa vecka. Ha det gott nu alla!
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Jag har set tårtan Ni får säkert trevligt
    Jag har bakat sabinas mandeltårta-den verkar också god Hoppas bebben kryat på sig och att ni får en trevlig midsommar
  4. 2
    Jag har set tårtan Ni får säkert trevligt
    Jag har bakat sabinas mandeltårta-den verkar också god Hoppas bebben kryat på sig och att ni får en trevlig midsommar
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Ha en underbar midsommar!
  6. 3
    Ha en underbar midsommar!

Liknande trådar

  1. Glad midsommar på er! :)
    By SessanP in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-21, 20:12
  2. Glad midsommar!
    By SarahB in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 07:15
  3. GLAD MIDSOMMAR
    By CHENOA in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-23, 08:39
  4. Glad Midsommar
    By Anonym in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 23:07
  5. Glad midsommar...
    By HAVH in forum Downs Syndrom
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 20:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar