BUS-kräm
_0807 Julibarn
  1. summerzion
    #1

    BUS-kräm

    (Brun-Utan-Sol)Det är väl okej att smörja in sig med? jag har kört 2 dagar i ansiktet. den från apoteket. ACO sunkissed. ser genast pigg och fräch ut. (för jag orkar inte sminka mig längre)
    Men funderar på att smörja in kroppen med, så man inte ser död ut innan,under,efter förlossningen.
    Nån som vet om de är "icke bra"
    kram
  2. 1
    BUS-kräm (Brun-Utan-Sol)Det är väl okej att smörja in sig med? jag har kört 2 dagar i ansiktet. den från apoteket. ACO sunkissed. ser genast pigg och fräch ut. (för jag orkar inte sminka mig längre)
    Men funderar på att smörja in kroppen med, så man inte ser död ut innan,under,efter förlossningen.
    Nån som vet om de är "icke bra"
    kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Du kan nog smörja dig utan problem med den. Inte hört att det ska vara farligt alls.
  4. 2
    Du kan nog smörja dig utan problem med den. Inte hört att det ska vara farligt alls.
  5. summerzion
    #3
    Okej, jag trodde inte att de va farligt men skönt endå att få de "bekräftat" tack. kram
  6. 3
    Okej, jag trodde inte att de va farligt men skönt endå att få de "bekräftat" tack. kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Min bm rekommenderade iaf brun utan sol pga att man helst inte ska sola solarium när man är gravid. Bebis brukar bli väldigt stressad av det för att deras ögon är känsliga mot ljus så försöker dem vända sig om hela tiden för att skydda ögonen men det är ju inte så lätt när det lyser runt om.
    Hoppas mitt svar hjälpte något
    kram
  8. 4
    Min bm rekommenderade iaf brun utan sol pga att man helst inte ska sola solarium när man är gravid. Bebis brukar bli väldigt stressad av det för att deras ögon är känsliga mot ljus så försöker dem vända sig om hela tiden för att skydda ögonen men det är ju inte så lätt när det lyser runt om.
    Hoppas mitt svar hjälpte något
    kram
  9. Medlem sedan
    Mar 2001
    #5
    Vissa solskydd ska man ju undvika så Brun utan Sol måste ju vara ett sjysst alt.
  10. 5
    Vissa solskydd ska man ju undvika så Brun utan Sol måste ju vara ett sjysst alt.
  11. summerzion
    #6
    då ska jag smörja in mig idag o bli brun & fräch tills bebban kommer och älsklingen får hälsa på oss. Man vill ju vara lite snygg trotsallt kram
  12. 6
    då ska jag smörja in mig idag o bli brun & fräch tills bebban kommer och älsklingen får hälsa på oss. Man vill ju vara lite snygg trotsallt kram

Liknande trådar

  1. På min sån där kräm
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 19:15
  2. Bra kräm?
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 20:44
  3. Kräm på magen
    By Miya1978 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 12:04
  4. en bra kräm...
    By sessa79 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 17:47
  5. bra kräm...
    By sessa79 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 16:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar