Dummaste plagget
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Dummaste plagget

    vilket är det för er?

    Själv tycker jag att det som jag aldrig skulle ta på mig för att det är fult och inte fyller nån funktion och inte har nån stil är : Väst!!
  2. 1
    Dummaste plagget vilket är det för er?

    Själv tycker jag att det som jag aldrig skulle ta på mig för att det är fult och inte fyller nån funktion och inte har nån stil är : Väst!!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag som älskar när det är modernt, eftersom jag gillar silhuetten det ger. Passar min kurviga kropp alldeles utmärkt

    Nej, väst bojkottar jag definitivt inte... Enda grejerna jag kan komma på som känns dumma och onödiga så här i sena timman är benvärmare och handledsvärmare... Sedan skulle jag aldrig komma på tanken att ta på mig haremsbyxor (och nej, jag hade det inte som tonåring heller...), men det beror snarare på att jag inte vill se ut som Barbapapa eller Urcellen Ellen...
  4. 2
    Jag som älskar när det är modernt, eftersom jag gillar silhuetten det ger. Passar min kurviga kropp alldeles utmärkt

    Nej, väst bojkottar jag definitivt inte... Enda grejerna jag kan komma på som känns dumma och onödiga så här i sena timman är benvärmare och handledsvärmare... Sedan skulle jag aldrig komma på tanken att ta på mig haremsbyxor (och nej, jag hade det inte som tonåring heller...), men det beror snarare på att jag inte vill se ut som Barbapapa eller Urcellen Ellen...
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Haremsbyxa är jag också mycket tveksam till men det är inte så mycket att fundera över för min man hatar dem
  6. 3
    Haremsbyxa är jag också mycket tveksam till men det är inte så mycket att fundera över för min man hatar dem
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Jag gillar väst, benvärmare och handledsvärmare är mycket behagligt om man som jag har långa armar och det glipar mellan vante och jacka eller det är lite kyligt och ändå för varmt för vante...fast jag köär snyggt stickade pulsvärmare.....

    Måste tänka lite......


    Alltså mitt största _hatplagg_ är "foppatoffeln" ful, omiljövänlig och dessutom dyr!

    Men ett "onödigt plagg skulle man väl kunna säga om nätstrumpyxor!
    Inte sånna med blommmönster utan som kassler.
    De har ingen funktion, de är fula och ger varken stöd eller värme så?!?
  8. 4
    Jag gillar väst, benvärmare och handledsvärmare är mycket behagligt om man som jag har långa armar och det glipar mellan vante och jacka eller det är lite kyligt och ändå för varmt för vante...fast jag köär snyggt stickade pulsvärmare.....

    Måste tänka lite......


    Alltså mitt största _hatplagg_ är "foppatoffeln" ful, omiljövänlig och dessutom dyr!

    Men ett "onödigt plagg skulle man väl kunna säga om nätstrumpyxor!
    Inte sånna med blommmönster utan som kassler.
    De har ingen funktion, de är fula och ger varken stöd eller värme så?!?
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Grymt skönt att ha när man skakarloss på ett afropass!
  10. 5
    Grymt skönt att ha när man skakarloss på ett afropass!
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    De där "kassler-strumpbyxorna" ska föreställa sexiga! Ibland lyckas det tycker jag men det är svårt.

    Jag kom på nåt mer jag inte gillar och som är mode nu; de där romerska sandalerna med remmar i miljoner och platta och helt odesignade ser det ut som. I värsta fall går remmarna ända upp till knäna! Hu!
  12. 6
    De där "kassler-strumpbyxorna" ska föreställa sexiga! Ibland lyckas det tycker jag men det är svårt.

    Jag kom på nåt mer jag inte gillar och som är mode nu; de där romerska sandalerna med remmar i miljoner och platta och helt odesignade ser det ut som. I värsta fall går remmarna ända upp till knäna! Hu!
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Dumt och dumt, men modet med byxorna nerhasade över rumpan har jag svårt att förstå. Ser unga kilar där man kan se ljus mellan benen _över_ jeanslinningen. Börjar de springa skulle brallorna åka av.... Kläder som hindrar ett naturligt rörelsemönster tycker jag är dumt. På samma sätt skor med extremt höga klackar på personer som inte behärskar att gå i dem.
  14. 7
    Dumt och dumt, men modet med byxorna nerhasade över rumpan har jag svårt att förstå. Ser unga kilar där man kan se ljus mellan benen _över_ jeanslinningen. Börjar de springa skulle brallorna åka av.... Kläder som hindrar ett naturligt rörelsemönster tycker jag är dumt. På samma sätt skor med extremt höga klackar på personer som inte behärskar att gå i dem.
  15. Medlem sedan
    Feb 1999
    #8
    Skor med höga smala klackar. Det ser riktigt dumt ut att ha på sig något som hindrar en från att gå ordentligt.
  16. 8
    Skor med höga smala klackar. Det ser riktigt dumt ut att ha på sig något som hindrar en från att gå ordentligt.
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9
    Alltså jag gillar inte de där Gladiatorsandalerna som är i ropet nu - de som går upp en bit på vristen. Tycker de är fula . Däremot gillar jag Jesussandaler - såna som man snör upp på benet.
  18. 9
    Alltså jag gillar inte de där Gladiatorsandalerna som är i ropet nu - de som går upp en bit på vristen. Tycker de är fula . Däremot gillar jag Jesussandaler - såna som man snör upp på benet.
  19. Medlem sedan
    Dec 2006
    #10
    Väst känns lite sådär, det håller jag med om. Ffa känns det som ett plagg som hängt med lite väl länge för att fortfarande kännas som något man gärna slänger på sig.

    Annars tycker jag att t-shirt är ett sånt jävla fult plagg, det har jag knappt på mig när jag tränar (föredrar linnen) och ännu mindre annars.
  20. 10
    Väst känns lite sådär, det håller jag med om. Ffa känns det som ett plagg som hängt med lite väl länge för att fortfarande kännas som något man gärna slänger på sig.

    Annars tycker jag att t-shirt är ett sånt jävla fult plagg, det har jag knappt på mig när jag tränar (föredrar linnen) och ännu mindre annars.
  21. Medlem sedan
    Dec 2006
    #11
    Ja, håller med! Gladiatorsandaler gillar jag verkligen inte!
  22. 11
    Ja, håller med! Gladiatorsandaler gillar jag verkligen inte!
  23. Medlem sedan
    Dec 2007
    #12

    Hmmm

    Sådana där fåniga spetsgrejs som ser ut som en halv avklippt socka och som man tydligen ska ha i skorna i stället för strumpor. Vet inte vad dom kallas men dom är urlarviga.
  24. 12
    Hmmm Sådana där fåniga spetsgrejs som ser ut som en halv avklippt socka och som man tydligen ska ha i skorna i stället för strumpor. Vet inte vad dom kallas men dom är urlarviga.
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    Äsch - jag kan springa i dem till och med
  26. 13
    Äsch - jag kan springa i dem till och med
  27. Medlem sedan
    Dec 2006
    #14
    jag med
  28. 14
    jag med
  29. Medlem sedan
    Dec 2006
    #15
    Jag ogillar SKARPT ballerinaskor då om man inte är lång& smal bara ser kort& fet ut!!
  30. 15
    Jag ogillar SKARPT ballerinaskor då om man inte är lång& smal bara ser kort& fet ut!!
  31. Medlem sedan
    May 2008
    #16
    För mig är det stuprörsjeans, tights, ballerinaskor och vida tunikor. Passar jättefint på riktigt slanka människor, vi andra ser bara feta ut i det.
  32. 16
    För mig är det stuprörsjeans, tights, ballerinaskor och vida tunikor. Passar jättefint på riktigt slanka människor, vi andra ser bara feta ut i det.
  33. Medlem sedan
    Feb 1999
    #17
    Inte lika fort som jag springer i mina ballerinaskor!
  34. 17
    Inte lika fort som jag springer i mina ballerinaskor!
  35. Medlem sedan
    Jul 2002
    #18
    Fixar INTE alla dessa A-formade plagg som är modernt nu. Vill inte se gravid ut när jag inte är det
  36. 18
    Fixar INTE alla dessa A-formade plagg som är modernt nu. Vill inte se gravid ut när jag inte är det
  37. Medlem sedan
    Apr 2002
    #19

    Räknas marsvinsstövlar?

    Visst de värmer säkert,men det måste fastna en himla massa snö på dem som sedan ska smälta av någonstans.
    Nej,jag är inte dum,jag har bara otur när jag tänker! Basta!
  38. 19
    Räknas marsvinsstövlar? Visst de värmer säkert,men det måste fastna en himla massa snö på dem som sedan ska smälta av någonstans.
  39. Medlem sedan
    Jan 2007
    #20
    Det är så de kallas där!
  40. 20
    Det är så de kallas där!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad heter plagget?
    By TacoBelle in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 22:22
  2. 99 kr plagget
    By Arbetsmyran in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-10, 17:33
  3. värsta plagget
    By melindaG in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 14:02
  4. Första plagget!
    By Kharmabelle in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 09:10
  5. Finaste Po.p-plagget...
    By bigmouth in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 22:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar