Hemsidehjälp pliiiis!
Sond- & knappmatning
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Hemsidehjälp pliiiis!

    Jag håller på att baka ihop en hemsida om knappbarn med så mycket info jag bara kan komma över. Nu tänkte jag om ni har något tips på nyttiga länkar man kan lägga in. Det jag lagt in hittills är hit, mic-keys hemsida, nutricias och norska knappenföreningen. Finns det några andra sidor som ni brukar vara in på som ni vill dela med er av. Det finns ju många som undrar saker och det vore roligt att ha en hemsida som man själv saknade när det begav sej! Kram på er allehopen!
    ~~~Katarina med Emma & *Elin* & Emelie ~~~

    "En helt ny karriär..."
  2. 1
    Hemsidehjälp pliiiis! Jag håller på att baka ihop en hemsida om knappbarn med så mycket info jag bara kan komma över. Nu tänkte jag om ni har något tips på nyttiga länkar man kan lägga in. Det jag lagt in hittills är hit, mic-keys hemsida, nutricias och norska knappenföreningen. Finns det några andra sidor som ni brukar vara in på som ni vill dela med er av. Det finns ju många som undrar saker och det vore roligt att ha en hemsida som man själv saknade när det begav sej! Kram på er allehopen!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Bra idé! Du kan ju prova att maila nån från listan på http://hem.passagen.se/kbarn/omoss.htm och kolla om nån är fortfarande är aktiv. Annars kunde dom väl ta bort sidan om ingen skrivit där sen 1998...eller starta upp den igen?
  4. 2
    Bra idé! Du kan ju prova att maila nån från listan på http://hem.passagen.se/kbarn/omoss.htm och kolla om nån är fortfarande är aktiv. Annars kunde dom väl ta bort sidan om ingen skrivit där sen 1998...eller starta upp den igen?
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    De föräldrarna som låg bakom den sidan är inte aktiva längre så mycket vet jag.
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  6. 3
    De föräldrarna som låg bakom den sidan är inte aktiva längre så mycket vet jag.
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4

    Vad ska sidan heta?

    När vi talade om att starta en knappförening för några år sedan så reggade jag knappbarn.se. Minns inte om den är bokad än eller om den förfallit. Hur som helst, skulle du vilja ha den?
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  8. 4
    Vad ska sidan heta? När vi talade om att starta en knappförening för några år sedan så reggade jag knappbarn.se. Minns inte om den är bokad än eller om den förfallit. Hur som helst, skulle du vilja ha den?
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    För övrigt så kan jag tänka mig att bidra till sidan om du vill ha hjälp. Jag är ingen hemsidesmakare själv men har länge känt att vi knappföräldrar är allt för utelämnade till den dåliga knappbarnsvården och att det är tragiskt att vi inte kan finnas för varandra på ett större och effektivare sätt än genom denna diskussionsgrupp.
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  10. 5
    För övrigt så kan jag tänka mig att bidra till sidan om du vill ha hjälp. Jag är ingen hemsidesmakare själv men har länge känt att vi knappföräldrar är allt för utelämnade till den dåliga knappbarnsvården och att det är tragiskt att vi inte kan finnas för varandra på ett större och effektivare sätt än genom denna diskussionsgrupp.
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    Tack. Jo jag kollade in där men precis som Gabrielle säger så verkade den rätt inaktiv.
  12. 6
    Tack. Jo jag kollade in där men precis som Gabrielle säger så verkade den rätt inaktiv.
  13. Medlem sedan
    Jul 2005
    #7
    Håller med! Och hit hittar ju långt ifrån alla! Mailat dej.
  14. 7
    Håller med! Och hit hittar ju långt ifrån alla! Mailat dej.
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8
    Hejsan,

    Jag hittade detta inlägg och blev så glad över att någon vill göra en hemsida för "knapp-användare". Där såg jag att ni ville ha tips på länkar och att Mic-key var en sådan, självklar länk. Jag skulle uppskatta oerhört om ni ville länka till vår hemsida: www.mini-one.se Den nya, mjuka, lilla knappen med äppelformad ballong, som är ett utmärkt alternatv till Mic-key:n. Hemsidan är under uppbyggnad, men beräknas vara klar inom de närmsta veckorna.

    Vänligaste hälsningar

    Gunilla
  16. 8
    Hejsan,

    Jag hittade detta inlägg och blev så glad över att någon vill göra en hemsida för "knapp-användare". Där såg jag att ni ville ha tips på länkar och att Mic-key var en sådan, självklar länk. Jag skulle uppskatta oerhört om ni ville länka till vår hemsida: www.mini-one.se Den nya, mjuka, lilla knappen med äppelformad ballong, som är ett utmärkt alternatv till Mic-key:n. Hemsidan är under uppbyggnad, men beräknas vara klar inom de närmsta veckorna.

    Vänligaste hälsningar

    Gunilla

Liknande trådar

  1. Skohjälp, pliiiis
    By Keso in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 20:12
  2. har ni ngr presenttips Pliiiis
    By ~Marie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 09:28
  3. Hemsidehjälp, Alla kolla hit!
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 11:58
  4. Tips pliiiis!
    By Jessica05 in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 09:17
  5. Hemsidehjälp!
    By Ce-Ess in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 11:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar