CUB ul igår...
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    CUB ul igår...

    .. har inte varit så aktiv på sistone.. Varit på semester på kreta.. och sedan rullar dagarna liksom på.. Vi hade iallafall tid på ultraljud igår för cub testet.. ja det var ju intressant...

    Det e liksom itne bara EN i magen... utan det är TVÅ!!!! Guuuud.... hehehe fick ju en kille för 5 månader sedan.. har två barn sedan tidiagre.. och nu.. ehum... ligger det två i magen??? helt galet galet och sanslöst!!!!!

    Detta tar nog tid att smälta..... vi e chockade båda två här hhemma.... Någon fler med tvillingar i magen???

    kram på er så länge
  2. 1
    CUB ul igår... .. har inte varit så aktiv på sistone.. Varit på semester på kreta.. och sedan rullar dagarna liksom på.. Vi hade iallafall tid på ultraljud igår för cub testet.. ja det var ju intressant...

    Det e liksom itne bara EN i magen... utan det är TVÅ!!!! Guuuud.... hehehe fick ju en kille för 5 månader sedan.. har två barn sedan tidiagre.. och nu.. ehum... ligger det två i magen??? helt galet galet och sanslöst!!!!!

    Detta tar nog tid att smälta..... vi e chockade båda två här hhemma.... Någon fler med tvillingar i magen???

    kram på er så länge
  3. 3Ann
    #2

    MEN vad kul!

    Och oväntat! Ja, det blir fullt hus, du! Dags att titta på en ny bil, kanske?
    Men vad mysigt! Varje graviditet har jag lite hoppats på tvillingar.
    Det verkar mysigt när man väl är förbi det hjälplösaste stadiet.
    Grattis till allt, och hoppas att ni har haft det skönt!
  4. 2
    MEN vad kul! Och oväntat! Ja, det blir fullt hus, du! Dags att titta på en ny bil, kanske?
    Men vad mysigt! Varje graviditet har jag lite hoppats på tvillingar.
    Det verkar mysigt när man väl är förbi det hjälplösaste stadiet.
    Grattis till allt, och hoppas att ni har haft det skönt!
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Oj... kan tänka mig att det är lite chockande... :-)
    Nä här var det bara en.... sambon pustade ut på Ul ljudet idag :-)
  6. 3
    Oj... kan tänka mig att det är lite chockande... :-)
    Nä här var det bara en.... sambon pustade ut på Ul ljudet idag :-)
  7. A-trean
    #4
    OJ! Jösses! Vilken överraskning Vad roligt med dubbel uppsättning! Har bara en här också, även om min 8:åring är helt övertygad om att han ser två huvuden på ul-bilden från v. 12/13... Men läkaren som gjorde det sa inget, så vi tror att det är en
  8. 4
    OJ! Jösses! Vilken överraskning Vad roligt med dubbel uppsättning! Har bara en här också, även om min 8:åring är helt övertygad om att han ser två huvuden på ul-bilden från v. 12/13... Men läkaren som gjorde det sa inget, så vi tror att det är en
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    Wow !!!!!!!!!!! Vilken lyckoträff. Då blir det hela huset fullt med ungar! Supergrattis!
  10. 5
    Wow !!!!!!!!!!! Vilken lyckoträff. Då blir det hela huset fullt med ungar! Supergrattis!
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    va kul då blir det full rulle hemma när nya året börjar grattis.
  12. 6
    va kul då blir det full rulle hemma när nya året börjar grattis.
  13. Medlem sedan
    Nov 2007
    #7
    WOW:.. Vad häftigt!!!.. Grattis till dina tvillingar!! vilken lycka!
  14. 7
    WOW:.. Vad häftigt!!!.. Grattis till dina tvillingar!! vilken lycka!
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #8
    Verkligen helt galet roligt! Jag har också hemligt önskat mig tvillingar, men det är endast en här. Förstår att det tar lite tid att smälta, särskilt när ni har en sådan liten pluttis och ett par till... Men roligt! Grattis!
  16. 8
    Verkligen helt galet roligt! Jag har också hemligt önskat mig tvillingar, men det är endast en här. Förstår att det tar lite tid att smälta, särskilt när ni har en sådan liten pluttis och ett par till... Men roligt! Grattis!
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    wow.. vår mardröm drabbade er....Förstår att ni är lite chockade.. Men jag säger ändå.. Dubbelt grattis. Lite kul är det ju... Det ska nog gå bra. Andra har klarat det. Men här är det tack och lov bara 1 foster.
  18. 9
    wow.. vår mardröm drabbade er....Förstår att ni är lite chockade.. Men jag säger ändå.. Dubbelt grattis. Lite kul är det ju... Det ska nog gå bra. Andra har klarat det. Men här är det tack och lov bara 1 foster.
  19. Medlem sedan
    Apr 2003
    #10
    Åh vad roligt!
    GRATTIS gånger två
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  20. 10
    Åh vad roligt!
    GRATTIS gånger två
  21. Medlem sedan
    Nov 2007
    #11
    Du får ju lägga upp UL bilder på hemsidan så vi får se de små liven=)
  22. 11
    Du får ju lägga upp UL bilder på hemsidan så vi får se de små liven=)
  23. Medlem sedan
    Jun 2006
    #12
    Grattis*2:-)


    Förstår om ni är chockade-men, vilket under-två på samma gång. Det brukar ju alltid dyka några blivande tvillingföräldrar i ankomstgrp så kanske det blir fler nu när alla UL kommer igång.

    Kul!
  24. 12
    Grattis*2:-)


    Förstår om ni är chockade-men, vilket under-två på samma gång. Det brukar ju alltid dyka några blivande tvillingföräldrar i ankomstgrp så kanske det blir fler nu när alla UL kommer igång.

    Kul!
  25. Medlem sedan
    Jan 2006
    #13
    oj wow.. fy vad jobbigt hihih och fy vad härligt... tänk när de är lite större.. vad roligt alla kommer ha tillsammans...3 jämngamla...härligt.. men phu....
  26. 13
    oj wow.. fy vad jobbigt hihih och fy vad härligt... tänk när de är lite större.. vad roligt alla kommer ha tillsammans...3 jämngamla...härligt.. men phu....
  27. Medlem sedan
    Jun 2008
    #14
    Jaa så fort dom blir lite större e det nog underbart.. men det låter tufft att manv erkligen _klarar_ tre barn under ett år.... men det går =)*s*

    tack!
  28. 14
    Jaa så fort dom blir lite större e det nog underbart.. men det låter tufft att manv erkligen _klarar_ tre barn under ett år.... men det går =)*s*

    tack!
  29. Medlem sedan
    Jun 2008
    #15
    jaa.. jag trodde nog aldrig att min kropp kunde göra tvillingar.. hehe.. men tydligen..
  30. 15
    jaa.. jag trodde nog aldrig att min kropp kunde göra tvillingar.. hehe.. men tydligen..
  31. Medlem sedan
    Jun 2008
    #16
    hehe jaa.. då får vi lita på läkaren då...
  32. 16
    hehe jaa.. då får vi lita på läkaren då...
  33. Medlem sedan
    Jun 2008
    #17
    jaaa--- det lär va fullt här.. =) får väl packa oss på höjden eller så..*S*
  34. 17
    jaaa--- det lär va fullt här.. =) får väl packa oss på höjden eller så..*S*
  35. Medlem sedan
    Jun 2008
    #18
    jupp.. rivstart....
  36. 18
    jupp.. rivstart....
  37. Medlem sedan
    Jun 2008
    #19
    TACK!!=)
  38. 19
    TACK!!=)
  39. Medlem sedan
    Jun 2008
    #20
    mm det e gulligt.... men nu blidde vi många helt plötsligt!! =)
  40. 20
    mm det e gulligt.... men nu blidde vi många helt plötsligt!! =)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. RUL igår
    By Emmet27 in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-09-14, 12:47
  2. Igår då,
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 06:17
  3. Min kom igår
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-13, 23:06
  4. igår
    By lyckans ost in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 17:31
  5. Mys igår
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar