Vi har varit hos fotografen!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Vi har varit hos fotografen!

    Och jag måste säga att bilderna blev GRYMT bra
    Kolla själva om ni vill http://www.pixbox.se/pic_show_id21626862.html Där finns ett litet urval.
    Mamma till fyra tjejer, Tilda 020709, Signe 040220, Freja 060719 och Ammi 080507
    [url]http://plottis.blogg.se/plottis/url]
    http://sveali.se
  2. 1
    Vi har varit hos fotografen! Och jag måste säga att bilderna blev GRYMT bra
    Kolla själva om ni vill http://www.pixbox.se/pic_show_id21626862.html Där finns ett litet urval.
  3. S-mamman
    #2
    Ja verkligen, GRYMT snygga bilder! Bara älskar det där första fotot på hela familjen, ser så naturligt ut då tjejerna tittar åt lite olika håll och vad härligt glada alla är! Ja, utom minstingen då, men det är bara charmigt att hon skriker lite.
    Vilken fin familj du har!
  4. 2
    Ja verkligen, GRYMT snygga bilder! Bara älskar det där första fotot på hela familjen, ser så naturligt ut då tjejerna tittar åt lite olika håll och vad härligt glada alla är! Ja, utom minstingen då, men det är bara charmigt att hon skriker lite.
    Vilken fin familj du har!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    jättehäftiga bilder!

    får man fråga vart ni tog dem?

    Kram
  6. 3
    jättehäftiga bilder!

    får man fråga vart ni tog dem?

    Kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    ModelLab! Ligger på Kungsgatan.
  8. 4
    ModelLab! Ligger på Kungsgatan.
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    TACK!!!
  10. 5
    TACK!!!
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6
    Nu har jag laddat upp ännu fler bilder btw Sambons blev ju också riktigt bra. Vilken fotomodell till gubbe jag har
  12. 6
    Nu har jag laddat upp ännu fler bilder btw Sambons blev ju också riktigt bra. Vilken fotomodell till gubbe jag har
  13. Medlem sedan
    Nov 2007
    #7
    Hur snygg är inte du då??? Fyrbarnsmamma... jisses! Det skulle varit förbjudet att få se så fräsch ut!! You go girl!!! Underbara bilder! Ni är så fina allesammans! kram
  14. 7
    Hur snygg är inte du då??? Fyrbarnsmamma... jisses! Det skulle varit förbjudet att få se så fräsch ut!! You go girl!!! Underbara bilder! Ni är så fina allesammans! kram
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8
    Åh, tack!! Har svårt att fatta själv att det är jag. De lyckades t.o.m. få bort de värsta svarta påsarna under ögonen
  16. 8
    Åh, tack!! Har svårt att fatta själv att det är jag. De lyckades t.o.m. få bort de värsta svarta påsarna under ögonen
  17. Medlem sedan
    Jun 2006
    #9
    håller helt klart me malmborg, riktigt snygg.
    själv tycker jag att man ser ut som nått gammalt överkört hehe =)
    o fyrtal i töser mys!! HAR BARA TVÅ MEN JOBBAR PÅ ATT övwertala sambon =) o han säger att han bara gör flickor så vem vet jag kanske får tretal iaf =)
  18. 9
    håller helt klart me malmborg, riktigt snygg.
    själv tycker jag att man ser ut som nått gammalt överkört hehe =)
    o fyrtal i töser mys!! HAR BARA TVÅ MEN JOBBAR PÅ ATT övwertala sambon =) o han säger att han bara gör flickor så vem vet jag kanske får tretal iaf =)
  19. Medlem sedan
    Aug 2002
    #10
    Wow! Vilka kanonbra bilder! Ni ser alla ut som värsta modellerna liksom. ;-)
  20. 10
    Wow! Vilka kanonbra bilder! Ni ser alla ut som värsta modellerna liksom. ;-)
  21. Medlem sedan
    Oct 2007
    #11
    Verkligen jätte fina! helt grymt!
  22. 11
    Verkligen jätte fina! helt grymt!
  23. Medlem sedan
    Jan 2007
    #12
    Härliga bilder på en härlig familj!!
  24. 12
    Härliga bilder på en härlig familj!!
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    Superläckra!!
  26. 13
    Superläckra!!
  27. Medlem sedan
    May 2003
    #14

    åh vad fina!

    både de på barnen och ni vuxna. Det syns ju inte att du fått barn för två månader sedan *avis* Själv har jag ju några kilo kvar till inskrivningsvikten, men det tog sex månader med de andra att gå ner igen så det blir väl till jul i så fall
    Men vad många foto! .Måste vara en billigare fotograf än vi haft (2500 för 8 bilder) eller så har ni större plånbok
  28. 14
    åh vad fina! både de på barnen och ni vuxna. Det syns ju inte att du fått barn för två månader sedan *avis* Själv har jag ju några kilo kvar till inskrivningsvikten, men det tog sex månader med de andra att gå ner igen så det blir väl till jul i så fall
    Men vad många foto! .Måste vara en billigare fotograf än vi haft (2500 för 8 bilder) eller så har ni större plånbok
  29. Medlem sedan
    Jan 2005
    #15
    säger som de andra HUR SNYGG är inte du och familjen..ojoj.. man känner sig ju en aning osexig när man ser hur smal å vacker du är efter så många barn...ujuj sluta skylla på att man fått barn tror jag ut och jogga Åsa ..tack föresten för koretn gör de något om jag sätter upp i föräldragruppen och på min arbetsplats (som är en förskola)?

    Kram
  30. 15
    säger som de andra HUR SNYGG är inte du och familjen..ojoj.. man känner sig ju en aning osexig när man ser hur smal å vacker du är efter så många barn...ujuj sluta skylla på att man fått barn tror jag ut och jogga Åsa ..tack föresten för koretn gör de något om jag sätter upp i föräldragruppen och på min arbetsplats (som är en förskola)?

    Kram
  31. Medlem sedan
    Nov 2003
    #16
    Ja, min gubbe gör ju också bara den rosa varianten, men han var lätt att få att gå med på fyra
    Men nu är det STOPP!
  32. 16
    Ja, min gubbe gör ju också bara den rosa varianten, men han var lätt att få att gå med på fyra
    Men nu är det STOPP!
  33. Medlem sedan
    Nov 2003
    #17
    *Fniss* Tack Man kände sig hemskt glammig när man stod där också
  34. 17
    *Fniss* Tack Man kände sig hemskt glammig när man stod där också
  35. Medlem sedan
    Nov 2003
    #18
    Tack
  36. 18
    Tack
  37. Medlem sedan
    Nov 2003
    #19
    Vad gullig du är
  38. 19
    Vad gullig du är
  39. Medlem sedan
    Nov 2003
    #20
    Tack, tack!
  40. 20
    Tack, tack!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Varit hos fotografen!
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 21:23
  2. Vilme har varit hos fotografen...
    By Elin, Vilme & Eira in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 23:06
  3. Varit hos fotografen!
    By Maiden in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 17:22
  4. Vi har varit till fotografen :-)
    By Åsa m C+L in forum _05 Höstbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 19:33
  5. Varit hos fotografen!
    By MESS in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 23:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar