Inga barn-många barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Inga barn-många barn

    sista veckan har det bara varit jag o sambon,min äldste som tidigare bott heltid här ska i sommar bo varannan vecka hos pappa ,så varannan vecka är vi helt barnlösa.....ovant!

    Fast bara tills bebisen kommer juFem ,max sju veckor dit nu,ska till bm idag o kolla att allt är bra men det känns helt ok.Lite sammandragningar och ont såklart,men fått låna en TENS apparat av sjukgymnasten nu så det lindrar något så med Panodil,kryckor,TENS o en massa jävlaranamma ska jag nog klara att stå ut de sista veckorna med.Nästan allt klart här hemma nu,fixat skötbord,tvättat o fixat vagnen,sambon målar spjälsängen i källaren,snart klar,tvättat alla bebiskläder....lite småpyssel kvar bara.....

    Ikväll kommer alla mina 3 från sin pappa o nästa vecka kommer även sambons son några dar så då är vi många igen,även om sambons dotter inte är här(hon sommarjobbar för fullt) o lilla bebisen ej anlänt än.....sen blir det 6 barn när alla är hemma här samtidigt....
    Förr var förr...Nu är nu!
  2. 1
    Inga barn-många barn sista veckan har det bara varit jag o sambon,min äldste som tidigare bott heltid här ska i sommar bo varannan vecka hos pappa ,så varannan vecka är vi helt barnlösa.....ovant!

    Fast bara tills bebisen kommer juFem ,max sju veckor dit nu,ska till bm idag o kolla att allt är bra men det känns helt ok.Lite sammandragningar och ont såklart,men fått låna en TENS apparat av sjukgymnasten nu så det lindrar något så med Panodil,kryckor,TENS o en massa jävlaranamma ska jag nog klara att stå ut de sista veckorna med.Nästan allt klart här hemma nu,fixat skötbord,tvättat o fixat vagnen,sambon målar spjälsängen i källaren,snart klar,tvättat alla bebiskläder....lite småpyssel kvar bara.....

    Ikväll kommer alla mina 3 från sin pappa o nästa vecka kommer även sambons son några dar så då är vi många igen,även om sambons dotter inte är här(hon sommarjobbar för fullt) o lilla bebisen ej anlänt än.....sen blir det 6 barn när alla är hemma här samtidigt....
  3. mandelblomma
    #2
    får ni 7 barn då alla är samtidigt när bebisen kommer?
    Vi kommer ha 5 barn då våra tvillingar kommer och jag tycker detlåter rätt mycket
    Både bebisar och tonårsbarn i en salig blandning!
  4. 2
    får ni 7 barn då alla är samtidigt när bebisen kommer?
    Vi kommer ha 5 barn då våra tvillingar kommer och jag tycker detlåter rätt mycket
    Både bebisar och tonårsbarn i en salig blandning!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3

    låter

    mysigt o hektiskt
    hoppas ni får härliga dagar tillsammans,
    kramar
  6. 3
    låter mysigt o hektiskt
    hoppas ni får härliga dagar tillsammans,
    kramar
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    vi får

    6 barn om jag räknar rätt ha ha

    Jag har 3 killar ,5år,11 år och 13 år.
    Sambon har en son 15 år och en dotter 17 år.

    Sen en gemensam dotter i himlen som vi förlorade i v 23 i höstas,o nu väntar vi en bebis om ca en månad .så 6 eller 7 barn beroende på hur man räknar
    Förr var förr...Nu är nu!
  8. 4
    vi får 6 barn om jag räknar rätt ha ha

    Jag har 3 killar ,5år,11 år och 13 år.
    Sambon har en son 15 år och en dotter 17 år.

    Sen en gemensam dotter i himlen som vi förlorade i v 23 i höstas,o nu väntar vi en bebis om ca en månad .så 6 eller 7 barn beroende på hur man räknar
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Det ÄR mysigt

    men hektiskt och inte bara jättekul eftersom jag ju har foglossning och sambon nytt jobb o ingen direkt semester att ta ut,men det får gå på nåt sätt
    Förr var förr...Nu är nu!
  10. 5
    Det ÄR mysigt men hektiskt och inte bara jättekul eftersom jag ju har foglossning och sambon nytt jobb o ingen direkt semester att ta ut,men det får gå på nåt sätt
  11. mandelblomma
    #6
    ungefär som hos oss då. fast vi har bara tonårsbarn hitills och snart två bebisar.
    vet inte om det är smart eller helt vansinnigt galet
    Fsat vi är aldrig barnfria nu heller eftersom mina två bor hos oss 100%, så den delen blir det ingen skillnad med.
    Det som jag i bland själv hajjar till med är att jag ska bli fyrbarnsmamma, låter som så många barn, men ska bli spännande!
    Vårat liv har hitills tillsammans varit rätt bekvämt, mycket jobb, trevliga resor på olika spaan och herrgårdar, restaurangbesök...gisssar att resorna kommer bli utbytta till Astrid Lindgren värld och Mumindalen ett par år framöver
  12. 6
    ungefär som hos oss då. fast vi har bara tonårsbarn hitills och snart två bebisar.
    vet inte om det är smart eller helt vansinnigt galet
    Fsat vi är aldrig barnfria nu heller eftersom mina två bor hos oss 100%, så den delen blir det ingen skillnad med.
    Det som jag i bland själv hajjar till med är att jag ska bli fyrbarnsmamma, låter som så många barn, men ska bli spännande!
    Vårat liv har hitills tillsammans varit rätt bekvämt, mycket jobb, trevliga resor på olika spaan och herrgårdar, restaurangbesök...gisssar att resorna kommer bli utbytta till Astrid Lindgren värld och Mumindalen ett par år framöver
  13. Medlem sedan
    Apr 2004
    #7
    I helgen ska tre av våra vara hos mormor,så vi har "bara" fyra,känns nästan lite tomt,men snart kommer vi ju ha åtta härhemma
  14. 7
    I helgen ska tre av våra vara hos mormor,så vi har "bara" fyra,känns nästan lite tomt,men snart kommer vi ju ha åtta härhemma

Liknande trådar

  1. Inga barn
    By anonymt namn in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 10:09
  2. Inga mer barn
    By Hemska mamman in forum _0706 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 07:51
  3. nej vi har inga barn
    By MYZOXE! in forum Änglabarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 13:11
  4. Inga barn med på UL?
    By Oxymara BF med #2 060522 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar