Hårväxt
_97 Alla barn
  1. maylin
    #1

    Hårväxt

    Min 11åring har börjat få hår i armhålorna. Har era börjat få det än?
    Han har även starrk svettdoft och väldigt fet hy i pannan och har växt jättemycket sista tiden. Han är ca 158 cm och har 41 på skorna. Min lilla grabb håller på att bli en stor karl. Snart har han växt om mig med.
  2. 1
    Hårväxt Min 11åring har börjat få hår i armhålorna. Har era börjat få det än?
    Han har även starrk svettdoft och väldigt fet hy i pannan och har växt jättemycket sista tiden. Han är ca 158 cm och har 41 på skorna. Min lilla grabb håller på att bli en stor karl. Snart har han växt om mig med.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Oja, min 10,5-åring är i full utveckling hon med. Hårväxt både här och där, och hyn börjar bli smått finnig tyvärr, har redan inhandlat lite preparat mot det. Hade själv problemhy som ung, fast inte så tidigt som dottern, för mig började det 2-3 år senare.
    Clara är 152 cm och har 37-38 i skor. Hon blir helt klart längre än jag (165 cm) för i hennes ålder mätte jag 138 cm minns jag.
  4. 2
    Oja, min 10,5-åring är i full utveckling hon med. Hårväxt både här och där, och hyn börjar bli smått finnig tyvärr, har redan inhandlat lite preparat mot det. Hade själv problemhy som ung, fast inte så tidigt som dottern, för mig började det 2-3 år senare.
    Clara är 152 cm och har 37-38 i skor. Hon blir helt klart längre än jag (165 cm) för i hennes ålder mätte jag 138 cm minns jag.

Liknande trådar

  1. Fråga om hårväxt!
    By drumlan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-08-27, 18:31
  2. Generande hårväxt
    By Hariom in forum Kroppsideal
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 19:24
  3. Avstannad hårväxt?
    By LovelyT in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 09:34
  4. Generande hårväxt
    By Hariom in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 15:27
  5. Ingen hårväxt
    By MsK in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 23:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar