Längd
Fosterskador – alkohol (droger)
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Längd

    Hur långa är era barn egentligen?

    Min grabb har varit hos läkaren på Hab idag och där mättes han till 135 cm och han vägde 22,8 kilo (med jeans och skjorta). Han är fyllda 12 i år. Utav längdkurvan så trodde doktorn att han börjat sitt inträde i begynelsen på puberteten, troligen kommer han att hinna växa 25 och möjligen 30 cm till. Alltså en slutlängd på 160 cm.

    Hur långa och gamla är era barn?

    Mvh Gerd
  2. 1
    Längd Hur långa är era barn egentligen?

    Min grabb har varit hos läkaren på Hab idag och där mättes han till 135 cm och han vägde 22,8 kilo (med jeans och skjorta). Han är fyllda 12 i år. Utav längdkurvan så trodde doktorn att han börjat sitt inträde i begynelsen på puberteten, troligen kommer han att hinna växa 25 och möjligen 30 cm till. Alltså en slutlängd på 160 cm.

    Hur långa och gamla är era barn?

    Mvh Gerd
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    jag föddes med tillväxt hämning och är i dag 145 cm lång och väger 32 kg. jag är 21 år gammal. det skapar många problem om man ska få tag i saker som finns högt upp!! kram cissi
  4. 2
    jag föddes med tillväxt hämning och är i dag 145 cm lång och väger 32 kg. jag är 21 år gammal. det skapar många problem om man ska få tag i saker som finns högt upp!! kram cissi
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #3
    Sonen är i dag 21 år och ca 170 lång. Vid 12 års ålder var han knappt 145 men vad han vägde minns jag inte.

    Hälsn. KW
  6. 3
    Sonen är i dag 21 år och ca 170 lång. Vid 12 års ålder var han knappt 145 men vad han vägde minns jag inte.

    Hälsn. KW
  7. Anonym
    #4
    Nu har jag läst boken "Erik- mitt ibland oss", läst olika sidor på nätet, jämfört bilder m.m. Mycket, väldigt mycket stämmer överrens med min styvdotter ....men en sak stämmer inte alls- vikt- hon är faktiskt överviktig.....kan hon ändå ha FAS eller FAE?
  8. 4
    Nu har jag läst boken "Erik- mitt ibland oss", läst olika sidor på nätet, jämfört bilder m.m. Mycket, väldigt mycket stämmer överrens med min styvdotter ....men en sak stämmer inte alls- vikt- hon är faktiskt överviktig.....kan hon ändå ha FAS eller FAE?

Liknande trådar

  1. Längd
    By Lin-nea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-04-13, 18:04
  2. Längd
    By Satureja in forum _0707 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 21:03
  3. längd?
    By binike in forum _1107 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-28, 18:28
  4. Längd?
    By Ellips in forum _0905 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-20, 07:38
  5. Längd
    By liag in forum Downs Syndrom
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-27, 11:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar