Två flugor i en smäll
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Två flugor i en smäll

    Fick en promenad på 40 minuter och lyckades få dottern att somna i vagnen. Nu ska jag bara försöka lägga henne i sängen utan att hon vaknar och så ska jag ta ett varmt bad med badolja från Lush .

    I gymmets tävling ligger jag på 99nde plats av 703, så det är riktigt bra. Om jag kommer inom de första 200 så är jag nöjd oc h hittills har jag legat bland de 100 bästa så jag tycker att det är starkt gjort av mig som för ett år sedan knappt hade tränat eller gått långa promenader.

    Matdagen blev inte så bra. En glass blev det och ett McD besök men jag tog Ramlösa och bönsallad till kycklingburgaren och tog även av dotterns morötter så liiiiiite tänkte jag på vad jag åt.

    Imorgon ska jag träffa en kompis och vi ska fika ute på sta´n men jag ska tänka på var vi bestämmer oss för att äta och så ska jag tänka på vad jag äter.
  2. 1
    Två flugor i en smäll Fick en promenad på 40 minuter och lyckades få dottern att somna i vagnen. Nu ska jag bara försöka lägga henne i sängen utan att hon vaknar och så ska jag ta ett varmt bad med badolja från Lush .

    I gymmets tävling ligger jag på 99nde plats av 703, så det är riktigt bra. Om jag kommer inom de första 200 så är jag nöjd oc h hittills har jag legat bland de 100 bästa så jag tycker att det är starkt gjort av mig som för ett år sedan knappt hade tränat eller gått långa promenader.

    Matdagen blev inte så bra. En glass blev det och ett McD besök men jag tog Ramlösa och bönsallad till kycklingburgaren och tog även av dotterns morötter så liiiiiite tänkte jag på vad jag åt.

    Imorgon ska jag träffa en kompis och vi ska fika ute på sta´n men jag ska tänka på var vi bestämmer oss för att äta och så ska jag tänka på vad jag äter.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Bra promeneratHoppas dottern inte vaknar
  4. 2
    Bra promeneratHoppas dottern inte vaknar
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Jag fick ner henn i sängen och av med glasögonen. Nu ska jag bada i ett lavendeldoftande vatten. Innan jag går i säng ska jag ta av dottern klänningen.

    Tack. Jag har en runda som jag går som känns helt lagom, uppförsbacke, nerförbacke, raksträcka och uppförsbacke.
  6. 3
    Jag fick ner henn i sängen och av med glasögonen. Nu ska jag bada i ett lavendeldoftande vatten. Innan jag går i säng ska jag ta av dottern klänningen.

    Tack. Jag har en runda som jag går som känns helt lagom, uppförsbacke, nerförbacke, raksträcka och uppförsbacke.
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Skönt
    Nu sover alla mina små och jag har tagit en duschLetar efter nåt att se på tv men hittar inget.
  8. 4
    Skönt
    Nu sover alla mina små och jag har tagit en duschLetar efter nåt att se på tv men hittar inget.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Jag har en film att titta på. En krigsfilm. Men det får väl gå. Bättre än inget!
    Nu doftar jag lavendel, så gott!!!!
  10. 5
    Jag har en film att titta på. En krigsfilm. Men det får väl gå. Bättre än inget!
    Nu doftar jag lavendel, så gott!!!!
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Vad duktig du är, det är verkligen roligt att läsa att det går så bra för dig. Du verkar må bättre också tror jag. Njut av Lush-badet! *mmm*
  12. 6
    Vad duktig du är, det är verkligen roligt att läsa att det går så bra för dig. Du verkar må bättre också tror jag. Njut av Lush-badet! *mmm*
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Åh så jag kan sakna det där,,,,,barnen var små så man la dem tidigt och maken för nån enstaka gång var borta över natt eller skulle komma hem riktigt sent,,,,bara få slappa i soffan och bestämma helt själv över fjärrkontrollen
    Nu om maken är borta så är ju tonåringarna uppe så pass länge att när de väl lägger sig så är klockan så himla mycket att man snart somnar själv
  14. 7
    Åh så jag kan sakna det där,,,,,barnen var små så man la dem tidigt och maken för nån enstaka gång var borta över natt eller skulle komma hem riktigt sent,,,,bara få slappa i soffan och bestämma helt själv över fjärrkontrollen
    Nu om maken är borta så är ju tonåringarna uppe så pass länge att när de väl lägger sig så är klockan så himla mycket att man snart somnar själv

Liknande trådar

  1. Två flugor i en smäll.
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-30, 14:16
  2. två flugor i en smäll
    By Hannah_1000 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 20:44
  3. Två flugor i en smäll?
    By Ruby in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 11:39
  4. YES!! Tre flugor i en smäll :-)
    By Jojjo v 30 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 16:23
  5. Slår alla flugor i en smäll
    By Fia med E+L och Lillbuff in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 13:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar