Vill bara säga... (till ALLA)
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Vill bara säga... (till ALLA)

    TACK! Tack för att Ni finns, o alltid stöttar o tröstar! Alltid ställer upp o är vänliga o ärliga! Många ggr har saker känts jobbiga o d e så skönt att få skriva av sig o veta att Ni finns där med en massa bra råd, tips o stöttning! Vad hade jag gjort utan Er? (förmodligen tjatat ut stackars sambon)
    Jag har velat, gråtit, misströstat, skrattat, hoppats och glädjts tillsammans med Er och det har varit sååå skönt. När jag väntade Thelma var jag till slut övertygad om att hon skulle stanna där inne (i 46 år m ölmage o skägg lr vad d var jag skrev) Men Ni stöttade o fanns där. Men i annat oxå! När min bonuspappa dog, då fanns Ni där med snälla ord. När jag varit orolig för ngt gällande min stora dotter har Ni funnits där oxå!
    Vad vill jag säga med mitt, som vanligt, svamliga inlägg? Ja, helt enkelt ett TACK! Ni är sååå viktiga för mig, var och en av Er! Kram till Er ALLA
  2. 1
    Vill bara säga... (till ALLA) TACK! Tack för att Ni finns, o alltid stöttar o tröstar! Alltid ställer upp o är vänliga o ärliga! Många ggr har saker känts jobbiga o d e så skönt att få skriva av sig o veta att Ni finns där med en massa bra råd, tips o stöttning! Vad hade jag gjort utan Er? (förmodligen tjatat ut stackars sambon)
    Jag har velat, gråtit, misströstat, skrattat, hoppats och glädjts tillsammans med Er och det har varit sååå skönt. När jag väntade Thelma var jag till slut övertygad om att hon skulle stanna där inne (i 46 år m ölmage o skägg lr vad d var jag skrev) Men Ni stöttade o fanns där. Men i annat oxå! När min bonuspappa dog, då fanns Ni där med snälla ord. När jag varit orolig för ngt gällande min stora dotter har Ni funnits där oxå!
    Vad vill jag säga med mitt, som vanligt, svamliga inlägg? Ja, helt enkelt ett TACK! Ni är sååå viktiga för mig, var och en av Er! Kram till Er ALLA
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Men skriv inte så där....För...

    då börjar jag böööööla..det var så fint det du skrev så jag blev alldeles rörd

    Jag håller med dig om att man alltid får stöd,råd osv vad det än brukar gälla.
    Känns så härligt att vi är en sån bra grupp,vill aldrig vara i någon annan

    KRAM!!
  4. 2
    Men skriv inte så där....För...

    då börjar jag böööööla..det var så fint det du skrev så jag blev alldeles rörd

    Jag håller med dig om att man alltid får stöd,råd osv vad det än brukar gälla.
    Känns så härligt att vi är en sån bra grupp,vill aldrig vara i någon annan

    KRAM!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    Du är för go du!

    Du är alltid så stöttande och hjälpsam om det är någon annan som har någon fundering, dilemma eller bara nåt kul att berätta, helt underbart att du finns här!!

    Nu är jag visserligen ganska dold igen (varför blir det så att jag hinner läsa men sällan svara??), men när jag väl skriver om något så dyker du upp med något bra att läsa och ta del av

    Sköt om dig och barnen!! Kram!
  6. 3
    Du är för go du! Du är alltid så stöttande och hjälpsam om det är någon annan som har någon fundering, dilemma eller bara nåt kul att berätta, helt underbart att du finns här!!

    Nu är jag visserligen ganska dold igen (varför blir det så att jag hinner läsa men sällan svara??), men när jag väl skriver om något så dyker du upp med något bra att läsa och ta del av

    Sköt om dig och barnen!! Kram!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Ja tänk så mycket vi alla har pratat om och öst ur oss! Just nu blir det inte lika mycket för mig men denna grupp är inte bortglömd! KRAM!
  8. 4
    Ja tänk så mycket vi alla har pratat om och öst ur oss! Just nu blir det inte lika mycket för mig men denna grupp är inte bortglömd! KRAM!

Liknande trådar

  1. Vill bara säga tack till alla
    By Kexx in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 21:32
  2. Vill bara säga hej till alla!
    By levita in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 18:47
  3. Vill bara säga en sak till alla er som
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 22:42
  4. Vill bara säga till alla att
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 19:30
  5. vill bara säga en sak till er alla
    By CHENOA in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 19:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar