Hej då allihopa!!!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Hej då allihopa!!!

    Hoppar in som snabbast här och vinkar hej då! Nu drar jag och ungarna (mannen jobbar lite till) till landet. Ut i skogen utan rinnande vatten och el i knappt 4 veckor! Bad för ungarna (förhoppningsvis) varje dag, hopp på studsmattan och lek med kusiner hela dagarna lång. Jag har tom tagit med en bok.....

    Elly knallar runt med sin gåvagn och är mäkta stolt. Hoppas hon lär sig gå nu i juli för vi är utomhus hela dagarna och krypa runt i skogsmark är inte alltid en hit

    Ha en toppensommar allihopa så ses vi på kalaset i augusti (de som kommer) och till alla andra stort Grattis till alla bebisar som fyller 1 nu i slutet av juli och början av augusti under semestern.


    Kram kram
  2. 1
    Hej då allihopa!!! Hoppar in som snabbast här och vinkar hej då! Nu drar jag och ungarna (mannen jobbar lite till) till landet. Ut i skogen utan rinnande vatten och el i knappt 4 veckor! Bad för ungarna (förhoppningsvis) varje dag, hopp på studsmattan och lek med kusiner hela dagarna lång. Jag har tom tagit med en bok.....

    Elly knallar runt med sin gåvagn och är mäkta stolt. Hoppas hon lär sig gå nu i juli för vi är utomhus hela dagarna och krypa runt i skogsmark är inte alltid en hit

    Ha en toppensommar allihopa så ses vi på kalaset i augusti (de som kommer) och till alla andra stort Grattis till alla bebisar som fyller 1 nu i slutet av juli och början av augusti under semestern.


    Kram kram
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    Ha en skön semester! Hoppas ni får mycket sol, lagom varmt och inga mygg! Vi ses i augusti!
  4. 2
    Ha en skön semester! Hoppas ni får mycket sol, lagom varmt och inga mygg! Vi ses i augusti!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Vad mysigt det låter, tänk att det fortfarande finns platser utan el och vatten Hoppas ni får bada massor och du hinner läsa din bok
    Ha det bäst nu så ses vi i augusti!!!

    kramar!!
  6. 3
    Vad mysigt det låter, tänk att det fortfarande finns platser utan el och vatten Hoppas ni får bada massor och du hinner läsa din bok
    Ha det bäst nu så ses vi i augusti!!!

    kramar!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Ha det så bra ute på landet. Låter som mysigt, hoppas på bra väder så barnen kan bada och ha trevligt och att du får läsa din bok..

    Kram!
  8. 4
    Ha det så bra ute på landet. Låter som mysigt, hoppas på bra väder så barnen kan bada och ha trevligt och att du får läsa din bok..

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Ha det gott! Så där växte jag upp varenda sommar och jag saknar det en del. Men med bondgård är det inte läge att åka bort i 4 veckor... Och på landet är vi ju redan Hoppas ni får det bra!
  10. 5
    Ha det gott! Så där växte jag upp varenda sommar och jag saknar det en del. Men med bondgård är det inte läge att åka bort i 4 veckor... Och på landet är vi ju redan Hoppas ni får det bra!
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Ha det så underbart på ert fina landställe, såg fotona, jättemysigt! Ska bli spännande att se om Elly släpper taget i sommar och börjar gå, jag tror absolut det kan hända, hon verkar stark och har tagit det metodiskt i rätt ordning med krypandet och så.

    Vi ses i aug, kram!
  12. 6
    Ha det så underbart på ert fina landställe, såg fotona, jättemysigt! Ska bli spännande att se om Elly släpper taget i sommar och börjar gå, jag tror absolut det kan hända, hon verkar stark och har tagit det metodiskt i rätt ordning med krypandet och så.

    Vi ses i aug, kram!
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    Hej då! Vinkar också och önskar trevlig semester, låter mysigt med bad å lek och hopp . Hoppas du hinner läsa också. Kramar.
  14. 7
    Hej då! Vinkar också och önskar trevlig semester, låter mysigt med bad å lek och hopp . Hoppas du hinner läsa också. Kramar.

Liknande trådar

  1. hej på er allihopa..
    By linolja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 14:16
  2. hello allihopa
    By CHENOA in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 09:21
  3. Hej allihopa!
    By sofin in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 09:16
  4. Hej allihopa
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 07:25
  5. Hej allihopa!
    By Alicen in forum Många barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 16:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar