Stockholms-mammor/blivande mammor
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Stockholms-mammor/blivande mammor

    Hej!

    Är det många Stockholmsmammor eller blivande Stockholms mammor här på forumet? Ska själv ha 2:an i januari...ska bli sååå mysigt
  2. 1
    Stockholms-mammor/blivande mammor Hej!

    Är det många Stockholmsmammor eller blivande Stockholms mammor här på forumet? Ska själv ha 2:an i januari...ska bli sååå mysigt
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Jag är förstagångsmamma i Stockholm. Bor i södernärförort.
  4. 2
    Jag är förstagångsmamma i Stockholm. Bor i södernärförort.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Jag är Stockholmsmamma och väntar 2:an sista januari
  6. 3
    Jag är Stockholmsmamma och väntar 2:an sista januari
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Bor i södernärförort
  8. 4
    Bor i södernärförort
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Jag är stockholms mamma. Väntar 4:an i norrförort.
  10. 5
    Jag är stockholms mamma. Väntar 4:an i norrförort.
  11. MammaMam m 2
    #6

    Stockholmsmamma

    Bor också i Stockholm, i innerstan. Väntar trean i slutet av januari.
  12. 6
    Stockholmsmamma Bor också i Stockholm, i innerstan. Väntar trean i slutet av januari.
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Ja jag bor i Söderort.. väntar min 2a och tillsammans blir det nr 4.... Bf 30/12 men jag tänkte knipa och få ett januaribarn i stället
  14. 7
    Ja jag bor i Söderort.. väntar min 2a och tillsammans blir det nr 4.... Bf 30/12 men jag tänkte knipa och få ett januaribarn i stället
  15. Medlem sedan
    Apr 2008
    #8
    Jag bor i söderort och väntar mitt andra barn. Har en pojke som är 2½ drygt. Jag börjar fatta lite smått nu att det faktiskt ska komma en till bebis till familjen, känns helt underbart!
  16. 8
    Jag bor i söderort och väntar mitt andra barn. Har en pojke som är 2½ drygt. Jag börjar fatta lite smått nu att det faktiskt ska komma en till bebis till familjen, känns helt underbart!
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9
    Även jag bor i söder närförort och har en 3 åring sedan tidigare.
  18. 9
    Även jag bor i söder närförort och har en 3 åring sedan tidigare.
  19. Medlem sedan
    Apr 2002
    #10
    Jag bor på Söder. Har blivit så att jag hänger inne på februarigruppen, men väntar mitt andra barn någon gång mellan december och februari. Har en 6-åring dotter.
  20. 10
    Jag bor på Söder. Har blivit så att jag hänger inne på februarigruppen, men väntar mitt andra barn någon gång mellan december och februari. Har en 6-åring dotter.
  21. Medlem sedan
    Oct 2006
    #11
    Oj, hur kommer det sig att du inte mer lite mer exakt när bebisen kommer? Måste vara lite jobbigt att inte veta, eller du kanske tycker det mest att skönt att inte veta
  22. 11
    Oj, hur kommer det sig att du inte mer lite mer exakt när bebisen kommer? Måste vara lite jobbigt att inte veta, eller du kanske tycker det mest att skönt att inte veta
  23. Medlem sedan
    Jul 2006
    #12
    Jag bor nordväst om Sthlm och väntar 2:an i mitten av januari. Har en kille på 16 månader så här är det full fart
    Är dock både illamående och trött fortfarande.... trots semester.
  24. 12
    Jag bor nordväst om Sthlm och väntar 2:an i mitten av januari. Har en kille på 16 månader så här är det full fart
    Är dock både illamående och trött fortfarande.... trots semester.
  25. Medlem sedan
    Oct 2006
    #13
    Usch va jobbigt att du fortfarande mår illa och är trött. Jag är skapligt pigg, förutom nu när jag är förkyld, och illamåendet har gett med sig. Hoppas det gör det för dig med.
    Oj, du lär få fullt upp med 2 så pass tätt men oj så kul dom lär ha av varandra när dom är äldre
  26. 13
    Usch va jobbigt att du fortfarande mår illa och är trött. Jag är skapligt pigg, förutom nu när jag är förkyld, och illamåendet har gett med sig. Hoppas det gör det för dig med.
    Oj, du lär få fullt upp med 2 så pass tätt men oj så kul dom lär ha av varandra när dom är äldre
  27. Medlem sedan
    Apr 2002
    #14
    Jag tycker mig vara alldeles för stor (och det tycker de flesta som jag träffar) för att vara i vecka 10, köpte mammabyxor i "vecka 7". Men det kan vara så att min senaste mens var en nidblödning, hade det förra gången också. Ska på ultraljud i slutet på augusti och lär väl bli varse då. Förmodligen är jag bara väldigt stor denna gång, haha...

    Men jag tycker att det är skönt att vara lite svajjig, förra gången stirrade jag mig blint på 19 JULI och när inget hände den 19e så blev jag helt förstörd o deppig. Nu är det liksom, mellan lucia och början på februari. Såklart trevligt med ett mer exakt datum, men jag klarar mig nog tills dess :-)
  28. 14
    Jag tycker mig vara alldeles för stor (och det tycker de flesta som jag träffar) för att vara i vecka 10, köpte mammabyxor i "vecka 7". Men det kan vara så att min senaste mens var en nidblödning, hade det förra gången också. Ska på ultraljud i slutet på augusti och lär väl bli varse då. Förmodligen är jag bara väldigt stor denna gång, haha...

    Men jag tycker att det är skönt att vara lite svajjig, förra gången stirrade jag mig blint på 19 JULI och när inget hände den 19e så blev jag helt förstörd o deppig. Nu är det liksom, mellan lucia och början på februari. Såklart trevligt med ett mer exakt datum, men jag klarar mig nog tills dess :-)
  29. Medlem sedan
    Jul 2006
    #15
    Tack, jag hoppas oxå det snart ger med sig

    Ibland ramlar ångesten över mig och jag undrar hur i hela friden ska jag orka med en bebis oxå nu. Det är liksom full fart härhemma mesta dels av tiden. Men jag har själv inga syskon och har saknat det så mycket varför denna längtan tagit över, så jag hoppas du har rätt, att glädjen dom kommer ha av varandra kommer överväga

    Lycka till med graviditeten!
  30. 15
    Tack, jag hoppas oxå det snart ger med sig

    Ibland ramlar ångesten över mig och jag undrar hur i hela friden ska jag orka med en bebis oxå nu. Det är liksom full fart härhemma mesta dels av tiden. Men jag har själv inga syskon och har saknat det så mycket varför denna längtan tagit över, så jag hoppas du har rätt, att glädjen dom kommer ha av varandra kommer överväga

    Lycka till med graviditeten!
  31. Medlem sedan
    May 2008
    #16
    Hej!
    Jag bor i Hammarby Sjöstad och väntar mitt andra barn. Jag har en kille som är drygt 2 år.
  32. 16
    Hej!
    Jag bor i Hammarby Sjöstad och väntar mitt andra barn. Jag har en kille som är drygt 2 år.

Liknande trådar

  1. Godmorgon mammor och blivande mammor
    By Lina_72 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 18:31
  2. Blivande mammor/mammor i Uppsala?
    By Babymom in forum _0806 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 13:46
  3. Blivande mammor/mammor i Uppsala?
    By Babymom in forum _0806 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 13:46
  4. Stockholms mammor..
    By L m4 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 15:41
  5. mammor/blivande mammor i Norrköping
    By Linda v 38 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 15:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar