Med bara ett barn hemma
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Med bara ett barn hemma

    faller alla rutiner och principer. Vi äter godis och glass ungefär när vi känner för det dagen lång och ska äta pizza till middag. Är detta mitt sanna karaktärslösa jag som kommer fram när jag inte har en massa krav hängande över mig?
  2. 1
    Med bara ett barn hemma faller alla rutiner och principer. Vi äter godis och glass ungefär när vi känner för det dagen lång och ska äta pizza till middag. Är detta mitt sanna karaktärslösa jag som kommer fram när jag inte har en massa krav hängande över mig?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Låter väl härligt

    och busigt Kanske inte sommaren igenom men någon enstaka dag går väl jättebra att leva så
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  4. 2
    Låter väl härligt och busigt Kanske inte sommaren igenom men någon enstaka dag går väl jättebra att leva så
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Det blir nog hela veckan! Så är jag rund och go när resten av familjen kommer hem!
  6. 3
    Det blir nog hela veckan! Så är jag rund och go när resten av familjen kommer hem!
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Jag har varit barnlös en vecka nästan och i morgon ska jag hämta min lilla älsklings pajk, jag längtar så jag nästan blir tokig, men det har varit skönt med sovmorgon
  8. 4
    Jag har varit barnlös en vecka nästan och i morgon ska jag hämta min lilla älsklings pajk, jag längtar så jag nästan blir tokig, men det har varit skönt med sovmorgon
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Jag har ju rätt stora barn, så jag har numera sovmorgon när jag vill. Nu är problemet istället att kvällarna krymper till ingenting när det gäller egentid. När barnen var små hade man hela kvällarna själv med maken, men nu är det barn uppe hur länge som helst!
  10. 5
    Jag har ju rätt stora barn, så jag har numera sovmorgon när jag vill. Nu är problemet istället att kvällarna krymper till ingenting när det gäller egentid. När barnen var små hade man hela kvällarna själv med maken, men nu är det barn uppe hur länge som helst!
  11. Medlem sedan
    Jul 2008
    #6
    Du som är så präktig?
  12. 6
    Du som är så präktig?

Liknande trådar

  1. Jaha..har snart bara 3 barn hemma..
    By Lejon-mamman in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-03-19, 11:12
  2. har "bara" tre barn hemma
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-12, 10:10
  3. Bara tvâ barn hemma
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 22:31
  4. Bara ett barn hemma = hobbyverksamhet!
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 14:28
  5. Ensam hemma med bara 1 barn
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 11:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar