Det här med att skriva om sig själv
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Det här med att skriva om sig själv

    och hur man har det i sin familj osv... Jag tror man oftast skriver om det som är jobbigt elelr om det som är helt underbart, det som är vardagen och som är själva livet dvs det vanligaste det skriver man inte om... Jag själv kan tex inte frisiera nått då i mitt liv förd et skulle komma fram då jag har kollegor på AFF och framför allt OÄF, jag kanske brutit mot community reglerna för jag har tjänat pengar på en medlem:-)
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Det här med att skriva om sig själv och hur man har det i sin familj osv... Jag tror man oftast skriver om det som är jobbigt elelr om det som är helt underbart, det som är vardagen och som är själva livet dvs det vanligaste det skriver man inte om... Jag själv kan tex inte frisiera nått då i mitt liv förd et skulle komma fram då jag har kollegor på AFF och framför allt OÄF, jag kanske brutit mot community reglerna för jag har tjänat pengar på en medlem:-)
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    sen tror jag att när man hängt här lika länge som oss så har man ju ändå delat med sig av väldigt mycket genom årens lopp.... vilket är helt naturligt då man "lär känna" varandra med tiden...
    sen är det ju alltid så att vissa är mer privata av sig än andra.
    Jag brukar vara väldigt öppen om mig och mitt liv men det sker mest på direkta frågor, det är inte så ofta jag startar trådar....
    men hitta på, nääää...det har jag inte vare sig tid eller inlevelseförmåga till.
    Guuu så jobbigt när man tänker efter. Skulle man hitta på så måste man ju komma ihåg vad det är man hittat på också för annars blir man nog avslöjad rätt fort...
    näpp, sånt får andra syssla med om de ids.
  4. 2
    sen tror jag att när man hängt här lika länge som oss så har man ju ändå delat med sig av väldigt mycket genom årens lopp.... vilket är helt naturligt då man "lär känna" varandra med tiden...
    sen är det ju alltid så att vissa är mer privata av sig än andra.
    Jag brukar vara väldigt öppen om mig och mitt liv men det sker mest på direkta frågor, det är inte så ofta jag startar trådar....
    men hitta på, nääää...det har jag inte vare sig tid eller inlevelseförmåga till.
    Guuu så jobbigt när man tänker efter. Skulle man hitta på så måste man ju komma ihåg vad det är man hittat på också för annars blir man nog avslöjad rätt fort...
    näpp, sånt får andra syssla med om de ids.

Liknande trådar

  1. Nu tänker jag skriva som mig själv :-(
    By -Louisa- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-12, 07:57
  2. Separation - vad skriva/inte skriva?
    By time to say goodbye in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 19:29
  3. E på skriva skriva humör
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 19:51
  4. Remiss kan man skriva själv
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 11:37
  5. Hade lovat mig själv att inte skriva
    By Lilla Lisa med Melvin in forum _0507 Julibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 11:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar