Berätta nu
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Berätta nu

    när vi nu hittat er igen

    Vad fick du?
    Blev förlossningen som önskat?

    Jag är ju jättenyfiken, minns er ju från i våras men har inte haft möjlighet att ha full koll
    Grattis alla

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  2. 1
    Berätta nu när vi nu hittat er igen

    Vad fick du?
    Blev förlossningen som önskat?

    Jag är ju jättenyfiken, minns er ju från i våras men har inte haft möjlighet att ha full koll
    Grattis alla

    /marib *värd*
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Svarar fast jag inte skriver så mycket, läser dock varje dag.

    Min marsis blev ju en aprilare, precis som mamma :-)
    Hon heter Vera och är världens underbaraste flicka. Förlossningen gick jätte bra och jag hade oroat mig helt i onödan, skulle kunna göra om det igen, men det var ju sista barnet nu.
    Jag kan bara säga att allt är så underbart, världens finaste barn och sambo har jag och vi lever i ett rosa skimmer just nu. Jag är en gladare människa nu när våran familj är komplett.
    Nu blir hon tre månader i morgon och det får vi se hur vi firar.
  4. 2
    Svarar fast jag inte skriver så mycket, läser dock varje dag.

    Min marsis blev ju en aprilare, precis som mamma :-)
    Hon heter Vera och är världens underbaraste flicka. Förlossningen gick jätte bra och jag hade oroat mig helt i onödan, skulle kunna göra om det igen, men det var ju sista barnet nu.
    Jag kan bara säga att allt är så underbart, världens finaste barn och sambo har jag och vi lever i ett rosa skimmer just nu. Jag är en gladare människa nu när våran familj är komplett.
    Nu blir hon tre månader i morgon och det får vi se hur vi firar.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3

    Det blev....

    ... en liten O (pojk!) på ljuva 3595g 50 cm lång som tittade ut 11 dagar tidigt. Om förlossningen blev som jag hade tänkt mig? Nej, absolut inte. Men å andra sidan vet jag inte vad jag hade tänkt mig. Hel amin förlossningsberättelse finns på min sida under "berättelser". Läs gärn aom du vill.

    Kul att du tittar förbi! Hoppas att allt är strålande med dig!
  6. 3
    Det blev.... ... en liten O (pojk!) på ljuva 3595g 50 cm lång som tittade ut 11 dagar tidigt. Om förlossningen blev som jag hade tänkt mig? Nej, absolut inte. Men å andra sidan vet jag inte vad jag hade tänkt mig. Hel amin förlossningsberättelse finns på min sida under "berättelser". Läs gärn aom du vill.

    Kul att du tittar förbi! Hoppas att allt är strålande med dig!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    en tös. Förlossningen blev precis som jag ville med bad som bedövning =)
  8. 4
    en tös. Förlossningen blev precis som jag ville med bad som bedövning =)
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    Fick en liten kille som heter noel..
    Förlossniingen var bättre än jag hoppas på.. snittades o mådde som en prinsessa efteråt-
    Kram Linda m Noel-08 isac-01 elias-03
  10. 5
    Fick en liten kille som heter noel..
    Förlossniingen var bättre än jag hoppas på.. snittades o mådde som en prinsessa efteråt-
    Kram Linda m Noel-08 isac-01 elias-03
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6

    Låter underbart

    hade du gissat rätt på vilken sort det blev? Själv tog jag helfel
    Bara måste...... allt....
  12. 6
    Låter underbart hade du gissat rätt på vilken sort det blev? Själv tog jag helfel
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7

    Allt är bara bra

    ser fram emot att läsa om din förlossning
    Bara måste...... allt....
  14. 7
    Allt är bara bra ser fram emot att läsa om din förlossning
  15. Medlem sedan
    Sep 2007
    #8
    Det är underbart. En flicka efter två pojkar. Men också oerhört tufft att ha 3 barn under 4 år. Jösses. Förlossningen var väl okej - fast jobbigast av de tre. Skönt att det är över, och jag tror jag nöjer mig med mina tre guldklimpar!
  16. 8
    Det är underbart. En flicka efter två pojkar. Men också oerhört tufft att ha 3 barn under 4 år. Jösses. Förlossningen var väl okej - fast jobbigast av de tre. Skönt att det är över, och jag tror jag nöjer mig med mina tre guldklimpar!
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9

    Bad? Häftigt

    det hade jag önskat mig med fyran men det var upptaget synd nog..
    Bara måste...... allt....
  18. 9
    Bad? Häftigt det hade jag önskat mig med fyran men det var upptaget synd nog..
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10

    En liten kejsare mao

    det har jag också en och jag tycker det var ett perfekt sätt att föda på Jag hoppas du mådde lika bra som jag gjorde efteråt
    Bara måste...... allt....
  20. 10
    En liten kejsare mao det har jag också en och jag tycker det var ett perfekt sätt att föda på Jag hoppas du mådde lika bra som jag gjorde efteråt
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11

    3 st under 4... ja det låter

    som om du har händerna fulla Vad häftigt för tösen med två äldre bröder... när hon närmar sig tonåren och pojkar blir intressanta *minns*
    Bara måste...... allt....
  22. 11
    3 st under 4... ja det låter som om du har händerna fulla Vad häftigt för tösen med två äldre bröder... när hon närmar sig tonåren och pojkar blir intressanta *minns*
  23. Medlem sedan
    Mar 2006
    #12
    Det varrt en liten Ludvig som vägde 2930g 50 cm lång. Han kom 2 veckor för tidigt 22 feb. Hade länge oroat mig inför förlossningen(det var ju första gången) men det gich hur bra som helst,han hade bråttom ut,vi var på förlossningen 2 timmar sen var han här vår prins.
  24. 12
    Det varrt en liten Ludvig som vägde 2930g 50 cm lång. Han kom 2 veckor för tidigt 22 feb. Hade länge oroat mig inför förlossningen(det var ju första gången) men det gich hur bra som helst,han hade bråttom ut,vi var på förlossningen 2 timmar sen var han här vår prins.
  25. Medlem sedan
    Jun 2005
    #13
    Nej hade helt fel, trodde på en pojke till. Vart väldigt förvånad när sambon sa att det var en tjej. Har tagit ett tag att vänja sig vid att ha en tjej, är ju bara van vid min son. Men det vart lika bra med en tös.
  26. 13
    Nej hade helt fel, trodde på en pojke till. Vart väldigt förvånad när sambon sa att det var en tjej. Har tagit ett tag att vänja sig vid att ha en tjej, är ju bara van vid min son. Men det vart lika bra med en tös.
  27. Medlem sedan
    Mar 2000
    #14
    Jag fick en pojke, Oscar, 3855g 52cm. Föddes dagen innan BF 22/2.
    Förlossningen var jobbigare än väntat, var bortskämd med 2:an.
  28. 14
    Jag fick en pojke, Oscar, 3855g 52cm. Föddes dagen innan BF 22/2.
    Förlossningen var jobbigare än väntat, var bortskämd med 2:an.
  29. Medlem sedan
    Jun 2007
    #15

    Vilken fin berättelse

    och som kuriosa Min etta är också född vasaloppssöndagen men måååånga år tidigare Hon vann dessutom
    Bara måste...... allt....
  30. 15
    Vilken fin berättelse och som kuriosa Min etta är också född vasaloppssöndagen men måååånga år tidigare Hon vann dessutom
  31. Medlem sedan
    Jun 2007
    #16

    2 timmar låter helt perfekt

    inte för länge och inte för snabbt
    Bara måste...... allt....
  32. 16
    2 timmar låter helt perfekt inte för länge och inte för snabbt
  33. Medlem sedan
    Jun 2007
    #17

    En Oscar till i den här

    gruppen. Inspirerade ni varandra tro Så synd att förlossningen blev jobbig. Då hoppas jag nästa går som en dans
    Bara måste...... allt....
  34. 17
    En Oscar till i den här gruppen. Inspirerade ni varandra tro Så synd att förlossningen blev jobbig. Då hoppas jag nästa går som en dans
  35. Medlem sedan
    Jun 2007
    #18

    *s* men visst är det tur att

    moder natur är så vis att när bebisen väl är ute så var det just exakt den bebisen man önskat sig
    Bara måste...... allt....
  36. 18
    *s* men visst är det tur att moder natur är så vis att när bebisen väl är ute så var det just exakt den bebisen man önskat sig
  37. Medlem sedan
    Jul 2008
    #19
    Tycker du det är tufft med 3 barn och alla är under 4 år? Jag hade tyckt det var skitenkelt att bara ha 3 haha. Jag fick min fyra en pojke i mars och min äldsta son fyller 4 år om 2 månader. Där imellan finns två töser. Eller var detta ingen tävling? *asg*

    Förlossningen var helt ok. Trodde det skulle göra mindre ont bara. Dom 3 första sa bara tjoff och så var dom ute.
  38. 19
    Tycker du det är tufft med 3 barn och alla är under 4 år? Jag hade tyckt det var skitenkelt att bara ha 3 haha. Jag fick min fyra en pojke i mars och min äldsta son fyller 4 år om 2 månader. Där imellan finns två töser. Eller var detta ingen tävling? *asg*

    Förlossningen var helt ok. Trodde det skulle göra mindre ont bara. Dom 3 första sa bara tjoff och så var dom ute.
  39. Medlem sedan
    Mar 2006
    #20
    Jag fick en Hannah med snitt 10 mars (7 dagar efter bf). Hade ju gärna fött vaginalt denna gången men jag mådde jättebra efter snittet! Nu blir det nog inga fler bebisar här men förhoppningsvis är jag bm inom några år och får vara med om vaginala födslar till höger och vänster, om än inte mina egna
  40. 20
    Jag fick en Hannah med snitt 10 mars (7 dagar efter bf). Hade ju gärna fött vaginalt denna gången men jag mådde jättebra efter snittet! Nu blir det nog inga fler bebisar här men förhoppningsvis är jag bm inom några år och får vara med om vaginala födslar till höger och vänster, om än inte mina egna
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Fest på Lördag- berätta/berätta inte??
    By milly-74 in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 15:40
  2. Berätta eller inte berätta?
    By Elignes in forum _0805 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 22:29
  3. Berätta eller inte berätta...
    By Anna in forum Kärlek & relationer
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 18:47
  4. Att berätta eller inte berätta det
    By Svärdotter in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 19:04
  5. Berätta eller inte berätta....
    By Kajsa in forum Kärlek & relationer
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 16:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar