vad göra idag mamma?
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    vad göra idag mamma?

    Sandra vill numera att vi gör något varje dag. Stannar vi hemma klättrar hon på väggarna (bokstavligt talat) och oftast får hon ett hemskt humör..

    Den här veckan är barnens pappa borta dessutom. Så vad ska jag hitta på en regnig vecka i stockholm med två barn. Skulle vilja gå till badhus eller typ junibacken men det är svårt när jag måste bära på en sprattlig Theo hela tiden.

    Någon som har ett bra tips?
  2. 1
    vad göra idag mamma? Sandra vill numera att vi gör något varje dag. Stannar vi hemma klättrar hon på väggarna (bokstavligt talat) och oftast får hon ett hemskt humör..

    Den här veckan är barnens pappa borta dessutom. Så vad ska jag hitta på en regnig vecka i stockholm med två barn. Skulle vilja gå till badhus eller typ junibacken men det är svårt när jag måste bära på en sprattlig Theo hela tiden.

    Någon som har ett bra tips?
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Är det uppehållsväder någon dag kan jag varmt rekommendera Mulle Mecks lekpark i Järvastaden... gratis och roligt!
  4. 2
    Är det uppehållsväder någon dag kan jag varmt rekommendera Mulle Mecks lekpark i Järvastaden... gratis och roligt!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Regnar det

    så är det ju toppen med Lekslottet eller Barnens trollskog. Är det fint väder så är lekparker toppen. Finns ju massor av kul parklekar, ex. kristallen eller Bandängen. Sök på Stockholms kommuns hemsida eller på barnistan.se
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  6. 3
    Regnar det så är det ju toppen med Lekslottet eller Barnens trollskog. Är det fint väder så är lekparker toppen. Finns ju massor av kul parklekar, ex. kristallen eller Bandängen. Sök på Stockholms kommuns hemsida eller på barnistan.se

Liknande trådar

  1. Göra som mamma
    By Miafian in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-29, 07:54
  2. Vad göra med min mamma?
    By anonymt namn in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 12:44
  3. Kan man göra så här som mamma?
    By wildhearts in forum Skolbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 00:27
  4. Kan man göra så här som mamma?
    By wildhearts in forum Barn som yrke
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 11:11
  5. Vad ska vi göra med mamma?
    By Dottern in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 12:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar