Semester :D
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Semester :D

    Ikväll åker vi äntligen på semester har hittat en husbil att hyra så nu drar vi ut i europa i 2 veckor, ska bli så skönt att äntligen umgås lite maken har jobbat kvällar o helger massor nu inför semestern och barnen har saknat honom men nu har vi 5 veckor tillsammans innan skola och allt börjar igen .
    Trevlig semester på er alla.
    Susanne m Tilde -0208, Valdar -0403 ,Hilda -0510 & Elrik-0705
  2. 1
    Semester :D Ikväll åker vi äntligen på semester har hittat en husbil att hyra så nu drar vi ut i europa i 2 veckor, ska bli så skönt att äntligen umgås lite maken har jobbat kvällar o helger massor nu inför semestern och barnen har saknat honom men nu har vi 5 veckor tillsammans innan skola och allt börjar igen .
    Trevlig semester på er alla.
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    hej! trevlig semester på dig! hoppas ni får mysa mkt! *ler* får ta och ses när ni är åter i landet igen. var ett tag sen nu. *ler*

    *kram*//Jen
  4. 2
    hej! trevlig semester på dig! hoppas ni får mysa mkt! *ler* får ta och ses när ni är åter i landet igen. var ett tag sen nu. *ler*

    *kram*//Jen
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Trevlig resa! Det låter toppen att åka med husbil i Europa. Om jag minns rätt bor du lite närmare kontinenten än jag gör, så transportsträckan genom Sverige är inte så lång.
  6. 3
    Trevlig resa! Det låter toppen att åka med husbil i Europa. Om jag minns rätt bor du lite närmare kontinenten än jag gör, så transportsträckan genom Sverige är inte så lång.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Åh, så kul! Jag ska minsann visa ditt inlägg för min man, han är inte helt övertygad om att långresor med 3 barn är vår (hans) grej, o ni åker med 4! Ha så jätteroligt!!!
  8. 4
    Åh, så kul! Jag ska minsann visa ditt inlägg för min man, han är inte helt övertygad om att långresor med 3 barn är vår (hans) grej, o ni åker med 4! Ha så jätteroligt!!!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Å, låter härligt!!

    Ha en trevligt resa!!
  10. 5
    Å, låter härligt!! Ha en trevligt resa!!

Liknande trådar

  1. semester:)
    By Ginis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 11:37
  2. Mini-semester blev pytte-semester...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 19:53
  3. semester ????
    By mija in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 23:07
  4. Semester =)
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 12:30
  5. Vår semester
    By Malin-L-J in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 08:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar