sista veckan
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    sista veckan

    Kom på att de är min sista v jag o Nelly är hemma själva (o storasyster då). Sen kommer sambon hem på sem o efter den går jag tillbaka till skolan. Jag tycker verkligen de ska bli superkul, samtidigt som jag antar att jag kommer sakna Nelly väldigt mycket.
  2. 1
    sista veckan Kom på att de är min sista v jag o Nelly är hemma själva (o storasyster då). Sen kommer sambon hem på sem o efter den går jag tillbaka till skolan. Jag tycker verkligen de ska bli superkul, samtidigt som jag antar att jag kommer sakna Nelly väldigt mycket.
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vad skönt att du ser fram emot det så. Här känner jag mest tvärt om mot att gå tillbaka till att jobba. Men nu har jag ju ett nytt jobb så det blir kanske bättre än jag haft innan.
  4. 2
    Vad skönt att du ser fram emot det så. Här känner jag mest tvärt om mot att gå tillbaka till att jobba. Men nu har jag ju ett nytt jobb så det blir kanske bättre än jag haft innan.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    säger som gabricia! skönt att du iaf ser fram emot att gå tebax till skolan... själv fasar jag bara på tanken av att gå tebax till jobbet... kanske blir lite bättre fram i december, tänkte börja jobba i januari/februari...

    njut av sista ensam veckan om det går!

    *kram*
  6. 3
    säger som gabricia! skönt att du iaf ser fram emot att gå tebax till skolan... själv fasar jag bara på tanken av att gå tebax till jobbet... kanske blir lite bättre fram i december, tänkte börja jobba i januari/februari...

    njut av sista ensam veckan om det går!

    *kram*

Liknande trådar

  1. Sista veckan...
    By AmandaExAnimo in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-05, 19:54
  2. Sista veckan!
    By Sanna med tjejerna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 10:08
  3. Sista veckan...
    By Malo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 10:22
  4. Sista veckan
    By Malin m. Mollie 041029 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 13:30
  5. Sista veckan...
    By amaze in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 09:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar