Tips på 2 års present?
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Tips på 2 års present?

    Hoppas ni har många ideer på vad jag kan köpa i present till min Olivia som fyller 2 år på söndag.
    Eftersom hon är nr 3 i skaran så finns det saker redan. Mina barn tycker om att kolla och slåss om samma saker ....så jag har ingen koll på vad jag ska hitta på.
    Jag vet bara att nåt paket behöver hon få.

    Snälla ni vad kan man köpa???? Vad har ni själva köpt til era 2 åringar???

    Kram desperata K
  2. 1
    Tips på 2 års present? Hoppas ni har många ideer på vad jag kan köpa i present till min Olivia som fyller 2 år på söndag.
    Eftersom hon är nr 3 i skaran så finns det saker redan. Mina barn tycker om att kolla och slåss om samma saker ....så jag har ingen koll på vad jag ska hitta på.
    Jag vet bara att nåt paket behöver hon få.

    Snälla ni vad kan man köpa???? Vad har ni själva köpt til era 2 åringar???

    Kram desperata K
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Oj, det finns ju massor!
    * Nån film
    * Vem bestämmer-boken av Stina Wirsén
    * Pussel
    * Docka
    * Laban och Labolina-sångerna på skiva
    * Nåt glittrigt
    * Djur i plast
    * kassa-apparat
    * Eget lypsyl med Bamse på från Apoeket
    * Ficklampa

    etc, etc
  4. 2
    Oj, det finns ju massor!
    * Nån film
    * Vem bestämmer-boken av Stina Wirsén
    * Pussel
    * Docka
    * Laban och Labolina-sångerna på skiva
    * Nåt glittrigt
    * Djur i plast
    * kassa-apparat
    * Eget lypsyl med Bamse på från Apoeket
    * Ficklampa

    etc, etc
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Ett av våra presenter till våran dotter när hon fyllde 2var ett golvpussel i trä med nalle puh och gänget. 20stora bitar innehåller det (måtten 417x370x3 mm, onödig info kanske) och det var mycket uppskattat. Kostade 79 kr. Finns många olika motiv. Det är iofs från 3 år men det gillade hon mycket och gillar än.
  6. 3
    Ett av våra presenter till våran dotter när hon fyllde 2var ett golvpussel i trä med nalle puh och gänget. 20stora bitar innehåller det (måtten 417x370x3 mm, onödig info kanske) och det var mycket uppskattat. Kostade 79 kr. Finns många olika motiv. Det är iofs från 3 år men det gillade hon mycket och gillar än.
  7. Medlem sedan
    Jul 2008
    #4
    Haha inte för att hon kunde pussla ihop det men perfekt motiv och så fick hon sin vilja igenom med "jag kan själv". Där kunde hon sitta lääänge och trixa och dona och se sin älskade tiger. Övning ger färdighet
  8. 4
    Haha inte för att hon kunde pussla ihop det men perfekt motiv och så fick hon sin vilja igenom med "jag kan själv". Där kunde hon sitta lääänge och trixa och dona och se sin älskade tiger. Övning ger färdighet
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Det låter som en bra sysselsättning även till storasyskonen om de vill vara med.

    Vilken affär?
  10. 5
    Det låter som en bra sysselsättning även till storasyskonen om de vill vara med.

    Vilken affär?
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Ja visst finns det massor bara att komma på vad.
    Ficklampa var ok! Brukar inte hålla så långe så man kan inte få för många.
    Annars har vi mycke av det andra
  12. 6
    Ja visst finns det massor bara att komma på vad.
    Ficklampa var ok! Brukar inte hålla så långe så man kan inte få för många.
    Annars har vi mycke av det andra
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Ja du... vår lilla 2 åring som fyllde i slutet av maj har ännu inte fått present av oss. Syskonen gav lite småpresenter som ritböcker, nya kritor, ny playdoh lera, en bok, en pippitygdocka (älskar pippi), DVD med Byggare Bob (som hon också gillar) osv...

    Jag skulle vilja köpa ett sånnt bord med 2 stolar och solparasoll, men har svårt att betala 399 när samma solgtes förut på Coop för 199 (halva priset), så jag hoppas det snart kommer igen.

    Bobby car och rutschkana fick 4 åringen när hon fyllde 2...eller var det trehjulingen hon fick?

    Dessa två är ju flicka nr 4 och 5, så här finns också det mesta och lite till.

    Egen liten stol från IKEA? Det får min från sin mormor och morfar.
  14. 7
    Ja du... vår lilla 2 åring som fyllde i slutet av maj har ännu inte fått present av oss. Syskonen gav lite småpresenter som ritböcker, nya kritor, ny playdoh lera, en bok, en pippitygdocka (älskar pippi), DVD med Byggare Bob (som hon också gillar) osv...

    Jag skulle vilja köpa ett sånnt bord med 2 stolar och solparasoll, men har svårt att betala 399 när samma solgtes förut på Coop för 199 (halva priset), så jag hoppas det snart kommer igen.

    Bobby car och rutschkana fick 4 åringen när hon fyllde 2...eller var det trehjulingen hon fick?

    Dessa två är ju flicka nr 4 och 5, så här finns också det mesta och lite till.

    Egen liten stol från IKEA? Det får min från sin mormor och morfar.
  15. Medlem sedan
    Jul 2008
    #8
    Jag köpte det på Ekohallen, men vet att det finns på BR men där kostar det nog en tia mer.
  16. 8
    Jag köpte det på Ekohallen, men vet att det finns på BR men där kostar det nog en tia mer.
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Jag får gå på jakt då
  18. 9
    Jag får gå på jakt då
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Ja en trehjuling har vi funderart på eftersom den förra är paj...men då kommer nog storebror -04 att ta över den
    Att ha problem nu känns skit för hur kommer det då att bli när de fyller t ex 9år?
  20. 10
    Ja en trehjuling har vi funderart på eftersom den förra är paj...men då kommer nog storebror -04 att ta över den
    Att ha problem nu känns skit för hur kommer det då att bli när de fyller t ex 9år?

Liknande trådar

  1. Tips om dop present
    By Zornia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-17, 14:25
  2. Ni som är bra på present-tips!
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 08:26
  3. Tips på present
    By **Trissan in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 20:15
  4. Present-tips!
    By tingeling in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 11:24
  5. Tips på present.
    By cia å tjejerna in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 19:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar