Längesen
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Längesen

    som jag huserade här inne!

    Vi har blivit begåvade med två underbara små killar i huset igen. Högt älskade!

    Min underbara goskille "Sigge", Jack Russell född november -07. Kom till oss 1/2 från min mammas kennel. Underbart temperament, verkligen en på miljonen. Det var hans sätt jag främst fastnade för, samt att han ju var (är) galet söt!
    Inte någon gång tidigare, bland alla valpar min mamma fött upp, har jag fastnat så för någon hund. Sigge var jag tvungen att ha dock, och vi har inte ångrat oss en sekund! *kär*

    Chihuahua har varit en dröm i flera år! Pratat med uppfödare på utställningar, samt "vanliga" vavvaägare, och bara fastnat mer och mer. Sen sprang jag på en uppfödare med en ooootroligt fin lite korthårig kille på (då) 13 veckor, så jag hämtade honom för 2 veckor sen. Vilken grabb! Supertemperament, sover hela nätterna, pussig och glad, jättepositiv! Pojkarna älskar varann, börjar varje morgon med att pussas innan vi går ut

    Det är ett gäng utställningar planerade i sommar, varav vavvan ska ha premiär på Västkustvalpen i Göteborg i augusti (www.vakk.nu). Ska bli spännande!
    Sigge har gjort sin första, blev 2e bästa hanvalp + HP och BARA bra kritik! Skitkul!
    Tvååker hägrar denna veckan... spännande värre

    Så vi har alltså två valpar nu. Russelln fyller 8 månader dagar efter att vavvan fyllt 4 månader. Men det funkar kanonbra!
  2. 1
    Längesen som jag huserade här inne!

    Vi har blivit begåvade med två underbara små killar i huset igen. Högt älskade!

    Min underbara goskille "Sigge", Jack Russell född november -07. Kom till oss 1/2 från min mammas kennel. Underbart temperament, verkligen en på miljonen. Det var hans sätt jag främst fastnade för, samt att han ju var (är) galet söt!
    Inte någon gång tidigare, bland alla valpar min mamma fött upp, har jag fastnat så för någon hund. Sigge var jag tvungen att ha dock, och vi har inte ångrat oss en sekund! *kär*

    Chihuahua har varit en dröm i flera år! Pratat med uppfödare på utställningar, samt "vanliga" vavvaägare, och bara fastnat mer och mer. Sen sprang jag på en uppfödare med en ooootroligt fin lite korthårig kille på (då) 13 veckor, så jag hämtade honom för 2 veckor sen. Vilken grabb! Supertemperament, sover hela nätterna, pussig och glad, jättepositiv! Pojkarna älskar varann, börjar varje morgon med att pussas innan vi går ut

    Det är ett gäng utställningar planerade i sommar, varav vavvan ska ha premiär på Västkustvalpen i Göteborg i augusti (www.vakk.nu). Ska bli spännande!
    Sigge har gjort sin första, blev 2e bästa hanvalp + HP och BARA bra kritik! Skitkul!
    Tvååker hägrar denna veckan... spännande värre

    Så vi har alltså två valpar nu. Russelln fyller 8 månader dagar efter att vavvan fyllt 4 månader. Men det funkar kanonbra!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Vad kul!!!

    Själv har jag "bara" en valp här hemma, mend et räcker så bra det med!
    Roligt med vovvar ju!
    Nu är ju inte utställning riktigt min kopp the, men det är ju kul om det går bra för er!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Vad kul!!! Själv har jag "bara" en valp här hemma, mend et räcker så bra det med!
    Roligt med vovvar ju!
    Nu är ju inte utställning riktigt min kopp the, men det är ju kul om det går bra för er!

Liknande trådar

  1. längesen..
    By Fie84 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 21:11
  2. längesen nu...
    By mammasmelvin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 11:57
  3. nu var det längesen
    By riesen in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 00:09
  4. Var längesen jag var här...
    By Happy Me in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 11:24
  5. längesen
    By minica in forum _04 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar