Hur många är vi kvar?
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Hur många är vi kvar?

    Som ska föda i Juli?
  2. 1
    Hur många är vi kvar? Som ska föda i Juli?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Än har det inte hänt något här.
    är beräknad den 24 juli. men det känns inte som någonting är på G!... börjar bli väldigt trött på detta.
    /helena
  4. 2
    Än har det inte hänt något här.
    är beräknad den 24 juli. men det känns inte som någonting är på G!... börjar bli väldigt trött på detta.
    /helena
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Jag är kvar, har bf i morgon men räknar kallt med att få gå några dagar över tiden.
    ~Livet är för kort för att lägga energi på sånt man inte kan förändra~
  6. 3
    Jag är kvar, har bf i morgon men räknar kallt med att få gå några dagar över tiden.
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Här är en till....20 ska det vara dax...men får nog vänta!!
  8. 4
    Här är en till....20 ska det vara dax...men får nog vänta!!
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Hehe, inte ens 1/3-del av juli har passerat så vi är nog rätt många =)

    Jag har bf på måndag men känner inte ett smack, inte ens en sammandragning, eller jo, men inte några onda =)
  10. 5
    Hehe, inte ens 1/3-del av juli har passerat så vi är nog rätt många =)

    Jag har bf på måndag men känner inte ett smack, inte ens en sammandragning, eller jo, men inte några onda =)
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Jag är kvar! Har planerat snitt den 23:e.
  12. 6
    Jag är kvar! Har planerat snitt den 23:e.
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Jag är kvar!
    Fem dagar plus idag...
    Men snart så är det min tur!
    Jennifer med Colin 0312, Bianca 0511 och Leonard 0807
  14. 7
    Jag är kvar!
    Fem dagar plus idag...
    Men snart så är det min tur!
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8

    jag är kvar

    har ju bf 31/7 så jag lär väl få vänta
    Förr var förr...Nu är nu!
  16. 8
    jag är kvar har ju bf 31/7 så jag lär väl få vänta
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #9
    Jag är kvar men ska snittas nästa vecka. Hoppas på att lillskruttan stannar kvar i magen tills det är dags!
  18. 9
    Jag är kvar men ska snittas nästa vecka. Hoppas på att lillskruttan stannar kvar i magen tills det är dags!
  19. Medlem sedan
    Apr 2005
    #10
    Jag är också kvar har bf den 27 juli
  20. 10
    Jag är också kvar har bf den 27 juli
  21. Medlem sedan
    Feb 2008
    #11
    Jag är kvar, bf 25 juli!
  22. 11
    Jag är kvar, bf 25 juli!
  23. Medlem sedan
    Dec 2007
    #12
    Jag är också kvar, har BF 26e..
  24. 12
    Jag är också kvar, har BF 26e..
  25. Medlem sedan
    Feb 2008
    #13

    Jag är definitivt kvar..

    känns som en evighet tills bebis ska komma (bf +5 idag). kan inte föreställa mig att han rent teoretiskt kan komma närsomhelst. känner mig jätteredo men samtidigt helt oförberedd.
    är skitskraj för att gå så länge över tiden att han därinne börjar må dåligt och dem måste sätta igång det
    blä! allt är bara felfelfel! oron blir bara större för varje dag också. vill att han ska komma nu så allt blir "överstökat". ju fler dagar som går desto mer läskiga funderingar som tränger sig på. usch!
    Lena -01, Lillemor -05, Lillebror-Knut -08, Lillebror-Igor -10, Lillebror-Otto -12 & Bebis i april!
    Mamma, fru, student, hemföderska!
  26. 13
    Jag är definitivt kvar.. känns som en evighet tills bebis ska komma (bf +5 idag). kan inte föreställa mig att han rent teoretiskt kan komma närsomhelst. känner mig jätteredo men samtidigt helt oförberedd.
    är skitskraj för att gå så länge över tiden att han därinne börjar må dåligt och dem måste sätta igång det
    blä! allt är bara felfelfel! oron blir bara större för varje dag också. vill att han ska komma nu så allt blir "överstökat". ju fler dagar som går desto mer läskiga funderingar som tränger sig på. usch!
  27. Medlem sedan
    Apr 2004
    #14
    BF den 27:e juli för mig, ska sättas igång den 21:e eller 22:e... Tycker det är så många som fått tidigt här i denna ankomstgrupp. Borde ju vara lika många som får gå över tiden eller som föder kring bf.
  28. 14
    BF den 27:e juli för mig, ska sättas igång den 21:e eller 22:e... Tycker det är så många som fått tidigt här i denna ankomstgrupp. Borde ju vara lika många som får gå över tiden eller som föder kring bf.
  29. Medlem sedan
    Nov 2007
    #15
    Också kvar, bf i morgon.
  30. 15
    Också kvar, bf i morgon.
  31. Medlem sedan
    Aug 2005
    #16
    Jag med! BF 18/7, så det är en dryg vecka kvar nu... Fast det händer ingenting här mer än en massa jobbiga förvärkar när jag går.
  32. 16
    Jag med! BF 18/7, så det är en dryg vecka kvar nu... Fast det händer ingenting här mer än en massa jobbiga förvärkar när jag går.
  33. Medlem sedan
    Mar 1999
    #17
    Hand upp!!
  34. 17
    Hand upp!!
  35. Medlem sedan
    Nov 2007
    #18
    Jag är här! Har bf den 26 juli. Försöker njuta av att vara gravid eftersom detta med all säkerhet är sista gången i livet jag är det. Vi har ju två barn innan och känner oss nöjda nu. Men jag längtar efter att det ska dra igång ändå för jag längtar efter bebben så.
    Kram Tovi
  36. 18
    Jag är här! Har bf den 26 juli. Försöker njuta av att vara gravid eftersom detta med all säkerhet är sista gången i livet jag är det. Vi har ju två barn innan och känner oss nöjda nu. Men jag längtar efter att det ska dra igång ändå för jag längtar efter bebben så.
    Kram Tovi
  37. Medlem sedan
    Jan 2005
    #19

    Jag med

    är kvar +9 dagar nu
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  38. 19
    Jag med är kvar +9 dagar nu
  39. Medlem sedan
    Aug 2004
    #20
    Suck, jag är också här...tyvärr...
    Har nästan blivit lite deprimerad av att bara gå och vänta. Och ändå har jag inte BF förrän den 12:e så jag ska väl bara hålla klaffen. Men GUUUUUUUUUD vad det är trist att gå och känna efter och få falska förhoppningar hela tiden!!!!
  40. 20
    Suck, jag är också här...tyvärr...
    Har nästan blivit lite deprimerad av att bara gå och vänta. Och ändå har jag inte BF förrän den 12:e så jag ska väl bara hålla klaffen. Men GUUUUUUUUUD vad det är trist att gå och känna efter och få falska förhoppningar hela tiden!!!!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur många är vi kvar?
    By Ramona_G in forum _1007 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-07-18, 13:27
  2. Hur många är vi kvar som ....
    By CarolaL in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 08:17
  3. Hur många är kvar?
    By -Cecilia- in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 21:17
  4. Hur många är vi kvar?!?!?!
    By Elwi in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 12:38
  5. Hur många är vi kvar?
    By -Liza- in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar