Evigheter sedan!
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Evigheter sedan!

    Först: Ett stort grattis till alla småsyskon som anlänt sedan jag var inne senast. Kanske bara är Vilme som blivit storebror men jag ser att det finns fler på gång

    Med oss är allt bra. Bröllopet i juni har tagit mycket tid under våren och nu stundar äntligen lite semester!

    Skön sommar på er allesammans!
    //M

    Ps Två bilder uppladdade i mitt album! ds
  2. 1
    Evigheter sedan! Först: Ett stort grattis till alla småsyskon som anlänt sedan jag var inne senast. Kanske bara är Vilme som blivit storebror men jag ser att det finns fler på gång

    Med oss är allt bra. Bröllopet i juni har tagit mycket tid under våren och nu stundar äntligen lite semester!

    Skön sommar på er allesammans!
    //M

    Ps Två bilder uppladdade i mitt album! ds
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Grattis till nyblivna frun! Hoppas allt gick som planerat och att ni även fått tid tillsammans att njuta av ert liv som nygifta.

    Kram, Juja
  4. 2
    Grattis till nyblivna frun! Hoppas allt gick som planerat och att ni även fått tid tillsammans att njuta av ert liv som nygifta.

    Kram, Juja
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    Grattis

    till bröllopet. Hoppas ni haft en skön o bra sommar.
  6. 3
    Grattis till bröllopet. Hoppas ni haft en skön o bra sommar.
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Halloj Minks!
    Kul med bröllop, förstår att det är mycket att stå i!

    Hoppas ni haft en underbar sommar och bara njutit hela familjen.

    Ja, här är magen klotrund, går in i v.31 nu (inte länge kvar). Vi gjorde lite släktforskning, eftersom vi väntar en pojke denna gången och inte hade några roliga namn. Då hittade vi faktiskt att en på pappas släkt har samma förnamn som er lille guldklimp, och faktiskt så är min sambo lite sugen på namnet

    Vi får se vad det blir i slutändan, man måste ju välja något som passar till utseende och personlighet också

    kram
  8. 4
    Halloj Minks!
    Kul med bröllop, förstår att det är mycket att stå i!

    Hoppas ni haft en underbar sommar och bara njutit hela familjen.

    Ja, här är magen klotrund, går in i v.31 nu (inte länge kvar). Vi gjorde lite släktforskning, eftersom vi väntar en pojke denna gången och inte hade några roliga namn. Då hittade vi faktiskt att en på pappas släkt har samma förnamn som er lille guldklimp, och faktiskt så är min sambo lite sugen på namnet

    Vi får se vad det blir i slutändan, man måste ju välja något som passar till utseende och personlighet också

    kram

Liknande trådar

  1. Nu va de evigheter sedan!!
    By tingla_bu in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-21, 17:22
  2. Evigheter sedan.....
    By Lise Lotte in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 00:25
  3. Evigheter sedan...
    By CocoGbg in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 01:46
  4. Det var evigheter sedan
    By Ria05 in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 07:45
  5. Det var ju evigheter sedan....
    By Thezz med bf 7/6 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 10:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar