var är ni alla? Här har vi ätit en sen frukost och har väl inte riktigt kommit igång ännu. M är i Stockholm och Filip kommer ju hem senare idag så vi är ju inte så många här hemma Vi ska invänta semesterfiraren Filip och sedan måste vi åka och handla mat för när man öppnar kylen möts man av ett eko. Får väl göra en matlista medan jag väntar på Filip. Var så duktig på att göra veckomatsedel förut och det funkar så mycket bättre än att ta det som det kommer.

Nu är det bara två dagar kvar tills M går på semester i tre veckor (med undantag av några dagar som han blivit beordrad att gå in och jobba) och det ska bli så skönt! Han har jobbat, om möjligt, ännu mer sista månaden så jag har knappt sett till honom känns det som. Ska bli härligt att få umgås lite mer

Har kikat runt lite på nätet om förlossningspedagoger och doulor. Tycker det verkar så spännande, frågan är bara om det skulle fungera med tanke på M's resor, mina starta eget planer, en stor familj osv. Jag tror jag skulle kunna tillföra en del faktiskt Eller så får jag vänta tills barnen blir större kanske...

Nåja, nu ska jag göra iordning oss för en ny dag.
Stor kram till er alla!