Trevlig helg redan idag!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Trevlig helg redan idag!

    Väntar på A som ska hämta mig på jobbet, vi ska till landet för att hämta hem vårat skrutt. Längtar oerhört, har ju inte sett honom sen i söndags och inte vill han prata med oss i telefon heller...

    Här på jobbet ser det ut som om jag går på semester nu, undanröjt till tusen i mitt rum. Men åh så skönt att kunna fokusera på endast nya saker. Har två arbetsveckor kvar innan ledigt, känns lite tungt men ska nog gå, eller det måste gå. Nästa vecka har vi inga barn hemma alls. Har bokat bio en kväll, ska se MammaMia. Lite mat nånstans blir det nog också. Stora H åker till Gotland en vecka på lördag och Theodor ska vara hos mormor o morfar.

    Har känt mig så gnällig den här våren, massor med baciller, värk och ond rygg tillsammans med skruttigt på jobbet. Men trots att jag nästan grät mig sömns igår för att ryggen värkte så mår jag ganska bra. Mitt liv är inte så jävligt som det kan låta ibland, vill bara säga det =)

    Har läst massor av inläggen, gör det hela väldigt enkelt nu och skickar kramar till er alla!
  2. 1
    Trevlig helg redan idag! Väntar på A som ska hämta mig på jobbet, vi ska till landet för att hämta hem vårat skrutt. Längtar oerhört, har ju inte sett honom sen i söndags och inte vill han prata med oss i telefon heller...

    Här på jobbet ser det ut som om jag går på semester nu, undanröjt till tusen i mitt rum. Men åh så skönt att kunna fokusera på endast nya saker. Har två arbetsveckor kvar innan ledigt, känns lite tungt men ska nog gå, eller det måste gå. Nästa vecka har vi inga barn hemma alls. Har bokat bio en kväll, ska se MammaMia. Lite mat nånstans blir det nog också. Stora H åker till Gotland en vecka på lördag och Theodor ska vara hos mormor o morfar.

    Har känt mig så gnällig den här våren, massor med baciller, värk och ond rygg tillsammans med skruttigt på jobbet. Men trots att jag nästan grät mig sömns igår för att ryggen värkte så mår jag ganska bra. Mitt liv är inte så jävligt som det kan låta ibland, vill bara säga det =)

    Har läst massor av inläggen, gör det hela väldigt enkelt nu och skickar kramar till er alla!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Trevlig helg! Ha det bra

    *kram*
  4. 2
    Trevlig helg! Ha det bra

    *kram*

Liknande trådar

  1. Trevlig helg
    By godis in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 08:59
  2. Trevlig helg
    By compax in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 18:52
  3. Trevlig helg
    By Katariina in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 00:11
  4. Trevlig helg
    By Katariina in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 18:31
  5. trevlig helg säger jag redan nu!!!
    By samandra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 09:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar