Jag har hört talas om det...
_0506 Junibarn
  1. anonymt namn 2
    #1

    Jag har hört talas om det...

    ... men inte drabbats av det själv. Förut. Nu är det fjärde natten i rad som jag vaknar vid 3-4 för att sedan inte kunna somna om. Jag har läst att det är kroppen som förbereder sig på nattvak med den nya bäbisen. Personligen tycker jag att det är slöserli med resurser. Jag är så orkeslös på dagarna, så då borde jag få sova på natten. Grrr.

    Nåja. Det verkar (peppar, peppar) som om allt går bra. Jag är i vecka 7, så än är det låååångt kvar. Jag har inte ens "skrvit in" mig i den nya ankomstgruppen för att jag inte vill jinxa det hela. :-)

    Sov vidare, mina vänner. Nu ska jag se på TV-shop, för det är nog det enda som gå så här dags...
  2. 1
    Jag har hört talas om det... ... men inte drabbats av det själv. Förut. Nu är det fjärde natten i rad som jag vaknar vid 3-4 för att sedan inte kunna somna om. Jag har läst att det är kroppen som förbereder sig på nattvak med den nya bäbisen. Personligen tycker jag att det är slöserli med resurser. Jag är så orkeslös på dagarna, så då borde jag få sova på natten. Grrr.

    Nåja. Det verkar (peppar, peppar) som om allt går bra. Jag är i vecka 7, så än är det låååångt kvar. Jag har inte ens "skrvit in" mig i den nya ankomstgruppen för att jag inte vill jinxa det hela. :-)

    Sov vidare, mina vänner. Nu ska jag se på TV-shop, för det är nog det enda som gå så här dags...
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Hoppas att du kunde somna om sen och att du har fått sova ut nu på morgonen, vem du nu är....
  4. 2
    Hoppas att du kunde somna om sen och att du har fått sova ut nu på morgonen, vem du nu är....

Liknande trådar

  1. Har ni hört talas
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 18:52
  2. Hört talas om en som
    By OlgaR in forum Ordet är fritt
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 15:20
  3. Har ni hört talas om ..
    By 3-barnsmamma in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 18:16
  4. Är det nån som hört talas
    By imani in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 09:36
  5. Har ni hört talas om EC
    By Kiddan -99 & bf10/2 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 09:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar