Tjoho!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Tjoho!

    Nu känner jag mig genast lite piggare och gladare Jag har kommit in på universitetets kurs "digital bildhantering"! Så himla roligt ska det bli, jag längtar tills det börjar. Den är helt internetbaserad så allt sker på distans, så det passar ju perfekt just nu. Tjoho vad jag blev glad
    kram igen
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  2. 1
    Tjoho! Nu känner jag mig genast lite piggare och gladare Jag har kommit in på universitetets kurs "digital bildhantering"! Så himla roligt ska det bli, jag längtar tills det börjar. Den är helt internetbaserad så allt sker på distans, så det passar ju perfekt just nu. Tjoho vad jag blev glad
    kram igen
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Åh Grattis

    vad roligt med kurs.

    Jag väntar med spänning på svar angående antagning till min distanskurs.....Genusvetenskap (kanske inte lika kreativt som bildhantering..hihi).

    Min kurs är också helt internetbaserad - hoppas verkligen jag kommer in också

    kram och Grattis igen
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  4. 2
    Åh Grattis vad roligt med kurs.

    Jag väntar med spänning på svar angående antagning till min distanskurs.....Genusvetenskap (kanske inte lika kreativt som bildhantering..hihi).

    Min kurs är också helt internetbaserad - hoppas verkligen jag kommer in också

    kram och Grattis igen
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Härligt! Visste inte att du planerade studier. Det låter ju helt perfekt. Se nu till att du får avsatt tid att sitta för dig själv och ägna dig åt dina studier.

    Grattis!
    Kramar!
  6. 3
    Härligt! Visste inte att du planerade studier. Det låter ju helt perfekt. Se nu till att du får avsatt tid att sitta för dig själv och ägna dig åt dina studier.

    Grattis!
    Kramar!
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Så kul det låter Du får gärna berätta mer om du vill
  8. 4
    Så kul det låter Du får gärna berätta mer om du vill

Liknande trådar

  1. Tjoho!!
    By housewife in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 11:46
  2. tjoho!!!
    By netzz in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 11:09
  3. Tjoho!
    By enmama in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-13, 19:39
  4. Tjoho!
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 14:07
  5. Tjoho tjoho tjohej!
    By mascot in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 10:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar